Artykuł
Wiedza, która buduje zaufanie i kompetencje
Firmy chętnie włączają się w różnego rodzaju przedsięwzięcia o charakterze edukacyjnym, chcąc z jednej strony wyjaśnić swoje zaangażowanie w CSR, a z drugiej popularyzować wiedzę dotyczącą branży, w której funkcjonują
Angażując się w różne formy aktywności, warto objaśniać ich sens. Stąd m.in. popularyzacja samej strategii społecznej odpowiedzialności biznesu, wyjaśnianie jej celów, zasad, narzędzi i - ostatecznie - ich znaczenia dla funkcjonowania wszelkich organizacji w społeczeństwie. Chodzi zatem o rozprzestrzenianie idei, kreowanie pożądanych postaw wśród własnych klientów, kontrahentów, ale także wychodzenie z nimi do szkół, uczelni, środowisk lokalnych. Działania te polegają na wspieraniu miejscowych instytucji i osób, współpracy z organizacjami, tworzeniu programów dla dzieci i młodzieży, ale też innych grup społecznych np. seniorów.