Dziennik Gazeta Prawna 80/2025 z 25.04.2025
Artykuł
z dnia 25.04.2025
Data publikacji: 25.04.2025
Nowe technologie nie wyprą tradycyjnych form marketingu?
Dynamiczne przemiany gospodarcze i technologiczne stawiają przed wieloma sektorami nowe wyzwania. Nie inaczej jest w przypadku branży targowej, która wciąż poszukuje odpowiedzi na pytanie o swoją przyszłość w erze cyfryzacji i niepewności geopolitycznej.
Według danych opublikowanych przez UFI – Światowe Stowarzyszenie Przemysłu Targowego – sektor targowy całkowicie odbudował się po okresie pandemii. Potwierdzają to także wyniki Targów Kielce. Perspektywy dla bezpośrednich spotkań biznesowych są bardzo obiecujące, w czym niemałą rolę odgrywa rozwój sztucznej inteligencji. Przypomina to sytuację sprzed lat, kiedy pojawienie się Internetu wzbudziło obawy o przyszłość tradycyjnych metod marketingu. Dziś, w obliczu AI, widzimy odwrotny trend – potrzeba osobistego kontaktu rośnie.