Artykuł
Handel online w trendzie CSR
E-commerce znajduje się na ścieżce szybkiego wzrostu. To oznacza nie tylko konieczność wyprowadzania ciągłych zmian, lecz także dostosowania się do oczekiwań klientów. A dla tych, na równi z pragmatyczną oceną zakupów, zaczęły być ważne działania w zakresie zrównoważonego rozwoju
Już sześciu na dziesięciu badanych deklaruje, że sprawdza, czy dany e-biznes jest społecznie odpowiedzialny, funkcjonuje w zgodzie z ideą zrównoważonego rozwoju – wynika z najnowszego raportu Izby Gospodarki Elektronicznej „Odpowiedzialny e-commerce 2022”.
To oznacza, że dla kupujących liczy się już coś więcej niż tylko dostęp do szerokiego asortymentu, w dobrej cenie i z wygodną dostawą. Ograniczanie wpływu na środowisko staje się pozytywnym wyróżnikiem dla e-commerce. Dlatego e-sklepy, które nie podejmą żadnych działań w tym kierunku, będą musiały się liczyć z odpływem klientów.