Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

TEMATY:
TEMATY:
Data publikacji: 2022-12-23

Trendy e-commerce 2023 według Google

Według opublikowanego we wrześniu 2022 r. raportu McKinsey & Company „Digital Challengers on the next frontier in Central and Eastern Europe” wielkość polskiej gospodarki cyfrowej, największej w Europie Środkowo-Wschodniej, szacuje się na 44 mld euro.

Największy udział ma w niej handel cyfrowy, główny motor napędowy. Jego wartość oraz udział w handlu ogółem podwoiła się od 2017 r. i w 2021 r. wyniosła 27 mld euro. Aby jednak podtrzymać dynamiczny wzrost, polskie firmy muszą dostosować się do nadchodzących trudniejszych czasów i rosnących oczekiwań klientów oraz klientek.

Pobierz pliki wydania
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00