Agencja prowadzi jedne akta dla wielokrotnie zatrudnianej osoby
Zasady prowadzenia dokumentacji pracowniczej dla pracowników tymczasowych są takie same jak dla ogółu pracowników. Jeśli zostają oni zatrudnieni na stałe, nadal mają tę samą teczkę personalną
Zasady prowadzenia dokumentacji pracowniczej zawiera kodeks pracy ( ustawa z 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy; t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 1465 ; ost.zm. Dz.U. z 2024 r. poz. 878; dalej: k.p.) jako regulacja ogólna, a szczegóły opisuje rozporządzenie ministra pracy, rodziny i polityki społecznej z 18 grudnia 2018 r. w sprawie dokumentacji pracowniczej (tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 535). Funkcje pracodawcy w przypadku zatrudnienia tymczasowego są podzielone między agencję i pracodawcę użytkownika, ale kwestia prowadzenia akt osobowych leży w całości po stronie agencji.