Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

TEMATY:
TEMATY:
Data publikacji: 2023-12-22

Pracownicy nie chcą być trybikiem w machinie

Biznes musi być społecznie odpowiedzialny. Nie chcemy już tylko wypracowywać zysków dla przedsiębiorstwa. Zależy nam na poczuciu, że robimy coś ważnego, co wpisuje się w wyznawane przez nas wartości – mówi dr Ewa Jarczewska-Gerc, psycholożka społeczna i trenerka biznesu, adiunktka SWPS.

Po co firmom strategie CSR?

Z różnych powodów. To kwestie wizerunkowe, istotne zarówno jeśli chodzi o postrzeganie przedsiębiorstwa wewnątrz organizacji, przez pracowników, jak i na zewnątrz, przez klientów, konkurencję, potencjalnych kontrahentów. Duże koncerny dbają o to, by ich biznes był zrównoważony, ale idą dalej i dążą do tego, by również łańcuch dostaw spełniał ich wymogi w tym zakresie. Zabieganie wyłącznie o budżet firmy w dzisiejszych czasach to za mało.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00