Artykuł
Skok na TikToka
Trochę chciałbyś, ale jednak boisz się wejść do świata najszybciej rosnącej platformy społecznościowej ostatnich lat? Jeśli ta książka cię do tego nie przekona, to chyba już nic nie będzie w stanie.
Jest wiele powodów, dla których warto być na TikToku. I równie wiele, by go omijać. Mirosław Skwarek, specjalista od marketingu internetowego, zebrał je wszystkie w jednym miejscu: zalety - uwypuklił, zastrzeżenia - obalił. Spójrzmy, co mamy. Jest oczywiście magia milionowych zasięgów. Sam autor ze szczerością opisuje, jak spadły mu z wrażenia kapcie, gdy pierwszy raz, po długich oporach, zaczął promować swoje produkty na TikToku. I od razu zrobił takie zasięgi, o jakim w innych miejscach w sieci mógł jedynie pomarzyć. Nazywa nawet TikToka „supermarketem z zasięgami”. Bo to właśnie te zasięgi są magnesem, który przyciąga kolejnych użytkowników.