Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

TEMATY:
TEMATY:
Data publikacji: 2022-11-29

Potwierdzone kompetencje coraz milej widziane

Rozwój branży e-commerce nie tylko stwarza właścicielom sklepów internetowych szanse na zwiększanie sprzedaży, lecz także stawia przed nimi nowe wyzwania. To z kolei wiąże się z koniecznością zatrudniania nowych pracowników, przeznaczonych do konkretnych zadań

Branża e-commerce poszukuje dziś przede wszystkim osób związanych z szeroko rozumianym digital marketingiem, czyli SEO oraz SEM Web Analytics, mediami społecznościowymi, marketingiem treści, automatyzacją działań marketingowych, marketingiem efektywnościowym, afiliacyjnym, ale też mających kompetencje w obszarze UX, UI, CX czy w zakresie śledzenia ruchu na stronie. Dla kandydatów oznacza to, że poza kwalifikacjami akademickimi, w rekrutacji zaczynają odgrywać rolę także umiejętności i doświadczenie. A najlepiej, gdy są dodatkowo potwierdzone np. certyfikatem, bo prośba o wylegitymowanie się nim jest coraz częściej zawarta w ogłoszeniach o pracę.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00