Artykuł
Potwierdzone kompetencje coraz milej widziane
Rozwój branży e-commerce nie tylko stwarza właścicielom sklepów internetowych szanse na zwiększanie sprzedaży, lecz także stawia przed nimi nowe wyzwania. To z kolei wiąże się z koniecznością zatrudniania nowych pracowników, przeznaczonych do konkretnych zadań
Branża e-commerce poszukuje dziś przede wszystkim osób związanych z szeroko rozumianym digital marketingiem, czyli SEO oraz SEM Web Analytics, mediami społecznościowymi, marketingiem treści, automatyzacją działań marketingowych, marketingiem efektywnościowym, afiliacyjnym, ale też mających kompetencje w obszarze UX, UI, CX czy w zakresie śledzenia ruchu na stronie. Dla kandydatów oznacza to, że poza kwalifikacjami akademickimi, w rekrutacji zaczynają odgrywać rolę także umiejętności i doświadczenie. A najlepiej, gdy są dodatkowo potwierdzone np. certyfikatem, bo prośba o wylegitymowanie się nim jest coraz częściej zawarta w ogłoszeniach o pracę.