Interpretacja indywidualna z dnia 25 września 2024 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0112-KDIL2-1.4011.513.2024.2.KF
Obowiązki płatnika w związku z wydawaniem nagród użytkownikom aplikacji.
Obowiązki płatnika w związku z wydawaniem nagród użytkownikom aplikacji.
Obowiązki płatnika w związku z wypłatą nagród.
Obowiązki płatnika w związku z wydawaniem nagród w ramach programu poleceń.
Jeśli jednorazowa wartość Nagrody nie będzie przekraczać 2 000 zł, to Spółka, pełniąca w analizowanej sytuacji funkcję płatnika zryczałtowanego podatku od Nagród, ma prawo stosować zwolnienie określone w art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o PIT. Jeśli jednorazowa wartość Nagrody będzie przekraczać 2 000 zł, to Spółka, pełniąca w analizowanej sytuacji funkcję płatnika zryczałtowanego podatku od Nagród, nie
Na Spółce spoczywają obowiązki informacyjne wynikające z ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych w związku z wydaniem Nowych Nagród w opisanych sytuacjach tj. zarówno w sytuacji gdy wartość Nagrody nie przekracza 2000 zł jak i w sytuacji o wartości Nagrody przewyższającej 2000 zł. Nagrody wydawane osobom fizycznym prowadzącym działalność rolniczą należy zaliczyć do przychodów z „innych źródeł
Skutki podatkowe organizacji programów na rzecz klientów oraz obowiązki płatnika i obowiązki informacyjne w związku z wydaniem nagród w ramach programów.
Obowiązki płatnika w związku z wypłatą świadczeń w ramach akcji promocyjnej.
Zastosowanie zwolnienia przedmiotowego i obowiązki płatnika związane z wypłatą nagród
Na Państwu nie będzie ciążył obowiązek pobrania zryczałtowanego podatku dochodowego, o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, z tytułu nagród związanych ze sprzedażą premiową towarów lub usług otrzymanych przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, stanowiących przychód z tej działalności.
Obowiązki płatnika- sprzedaż premiowa.
Na Państwu nie będą ciążyły obowiązki płatnika tj. pobrania zryczałtowanego podatku dochodowego, o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy o PIT, z tytułu nagród związanych ze sprzedażą premiową towarów otrzymanych przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, stanowiących przychód z tej działalności oraz obowiązki informacyjne.
Obowiązki płatnika w związku ze sprzedażą premiową.
Obowiązki płatnika w związku z wydaniem nagród w ramach sprzedaży premiowej.
Obowiązki płatnika w związku z wydaniem nagród w ramach sprzedaży premiowej.
Obowiązki płatnika związanych z organizacją akcji promocyjnych.
Brak opodatkowania wygranej w konkursie o jednorazowej wartości nie przekraczającej 2000 zł i w związku z tym organizator konkursu nie będzie zobowiązany do poboru zaliczki na podatek.
Wydanie interpretacji indywidualnej w zakresie obowiązków płatnika związanych z organizacją Akcji Promocyjnych.
Na wnioskodawcy nie będzie ciążył obowiązek pobrania zryczałtowanego podatku dochodowego, o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.
Obowiązki płatnika oraz możliwości skorzystania ze zwolnienia przedmiotowego przy sprzedaży premiowej.
Premie przekazane Przedsiębiorcom – jako osobom prowadzącym pozarolniczą działalność gospodarczą – podlegają opodatkowaniu według tych samych zasad, co dochód podatnika z prowadzonej przez niego działalności gospodarczej, o którym mowa w art. 14 ust. 1 w zw. z art. 10 ust. 1 pkt 3 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.
Obowiązki płatnika w związku ze współorganizacją programu lojalnościowego organizowanego m.in. dla osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą.
Dotyczy obowiązków płatnika związanych z organizacją Akcji Promocyjnych.
W przypadku uznania, że wypłacana przez Państwa na rzecz Uczestnika nagroda będzie dla Uczestnika przychodem z innych źródeł wskazanym w art. 10 ust. 1 pkt 9 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, Państwo, jako płatnik podatku, zobowiązani będziecie do sporządzenia informacji o wysokości przychodu osiągniętego przez Uczestnika i przesłania jej do odpowiedniego urzędu skarbowego (informacja
Obowiązki płatnika związane z wypłatą środków pieniężnych (cashback).