Interpretacja
Interpretacja indywidualna z dnia 13 grudnia 2022 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0113-KDIPT2-3.4011.658.2022.3.JŚ
Obowiązki płatnika oraz możliwości skorzystania ze zwolnienia przedmiotowego przy sprzedaży premiowej.
Interpretacja indywidualna – stanowisko prawidłowe
Szanowni Państwo,
stwierdzam, że Państwa stanowisko w sprawie oceny skutków podatkowych opisanego zdarzenia przyszłego w podatku dochodowym od osób fizycznych jest prawidłowe.
Zakres wniosku o wydanie interpretacji indywidualnej
1 września 2022 r. wpłynął Państwa wniosek z 23 sierpnia 2022 r. o wydanie interpretacji indywidualnej, który dotyczy podatku dochodowego od osób fizycznych, podatku dochodowego od osób prawnych oraz podatku od towarów i usług, uzupełniony pismem z 13 września 2022 r. Ponadto, uzupełnili go Państwo – w odpowiedzi na wezwanie – pismem, które wpłynęło 7 grudnia 2022 r.
Treść wniosku jest następująca:
Opis zdarzenia przyszłego
Wnioskodawca jest spółką z ograniczoną odpowiedzialnością, posiadającą nieograniczony obowiązek podatkowy na terytorium Polski. Spółka jest czynnym podatnikiem VAT. Głównym przedmiotem działalności Wnioskodawcy jest umożliwianie prowadzenia sklepów spożywczych na zasadach franczyzy. W zakresie swojej działalności gospodarczej Wnioskodawca planuje umożliwienie swoim klientom i potencjalnym klientom (dalej: Klienci), zbierania tzw. Punktów, których zapis będzie przechowywany elektronicznie w aplikacji mobilnej przeznaczonej do zainstalowania na urządzeniu mobilnym z systemem operacyjnym ... lub .... Wnioskodawca zapewni obsługę technologiczną programu punktowego. Celem wdrożenia programu punktowego, jest promocja sprzedaży asortymentu w sieci sklepów oraz związanie klientów z marką Wnioskodawcy (dalej Program). Istotą i celem Programu jest również zachęcenie klientów do nabywania oferowanych świadczeń poprzez przekazania punktów w ramach sprzedaży premiowej.
Opis funkcjonalności Punktów:
Klient korzystający z aplikacji Wnioskodawcy otrzyma unikalny kod kreskowy wraz z numerem, przypisany do danego Klienta i jego konta w ramach programu punktowego. Klient będzie mógł mieć tylko jeden kod kreskowy z numerem. Kod ten identyfikuje Klienta oraz jego indywidualne konto prowadzone w systemie Wnioskodawcy oraz udostępnione przez aplikację. Na koncie tym zapisywane są informacje o działaniach i aktywnościach Klienta w ramach Programu punktowego.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right