Polacy polubili nową chińską markę samochodów OMODA & JAECOO
Możemy z powodzeniem stanowić nowoczesną, ciekawą alternatywę dla dotychczas dostępnych na rynku marek i modeli. Chcemy przyciągać klientów poszukujących wyjątkowego połączenia stylu, wydajności i przystępnej ceny – mówi Eric Zheng, dyrektor krajowy OMODA & JAECOO Polska.
Marka OMODA & JAECOO przypadła Polakom do gustu?

Zadebiutowaliśmy w Polsce w połowie 2024 r. Klienci na pojawienie się nowej marki zareagowali bardzo ciepło. Z naszych dotychczasowych badań i ankiet wynika, że szczególnie są pod wrażeniem nowoczesnego designu samochodów, zaawansowanej technologii dostępnej już w standardzie, komfortu, systemów bezpieczeństwa i znakomitej relacji ceny do wyposażenia. Ponadto doceniają, że wciąż oferujemy auta z tradycyjnym silnikiem benzynowym.
Widzicie już trend przechodzenia od starych, popularnych marek do waszych salonów?
Dzięki dobrej komunikacji i ofercie udało się nam zaistnieć w świadomości klientów i rzeczywiście widzimy trend przepływu klientów od marek tradycyjnych do naszej marki. Polscy klienci chętnie próbują nowości i są bardzo otwarci, co doceniamy. Marka OMODA & JAECOO ma wiele do zaoferowania, a nasze produkty zyskują od razu przy bezpośrednim zapoznaniu, dlatego trzeba je po prostu przetestować. Sądzimy, że możemy z powodzeniem stanowić nowoczesną, ciekawą alternatywę dla dotychczas dostępnych na rynku marek i