Artykuł
Szybki internet i telewizja w domu oraz poza nim
Nowe technologie i coraz szybszy przepływ danych otwierają dostęp do świata, w którym usługi i produkty są na wyciągnięcie ręki. Polacy to doceniają, a naprzeciw ich potrzebom wychodzi Play, dynamicznie rozwijający usługi internetu światłowodowego i telewizji. Widać to nie tylko przez pryzmat oferty, lecz także infrastruktury.
Według badania zrealizowanego w listopadzie w ramach ogólnopolskiego panelu badawczego Ariadna na zlecenie Play, Polacy wolny czas najchętniej spędzają w domu przed ekranem. 58 proc. z nas ogląda w tym czasie programy, filmy i seriale (przy czym 54 proc. korzysta w tym celu z serwisów streamingowych). Z kolei 55 proc. badanych w wolnych chwilach korzysta z sieci czy mediów społecznościowych. Wszystko to wymaga szybkiego i stabilnego internetu – zarówno stacjonarnego, jak i mobilnego – a zatem i odpowiednio wydajnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Szczególnie że z siecią łączymy się nie tylko dla rozrywki, lecz także z powodu codziennych spraw, obowiązków służbowych czy biznesu.