Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

TEMATY:
TEMATY:
Data publikacji: 2024-11-29

Szybki internet i telewizja w domu oraz poza nim

Nowe technologie i coraz szybszy przepływ danych otwierają dostęp do świata, w którym usługi i produkty są na wyciągnięcie ręki. Polacy to doceniają, a naprzeciw ich potrzebom wychodzi Play, dynamicznie rozwijający usługi internetu światłowodowego i telewizji. Widać to nie tylko przez pryzmat oferty, lecz także infrastruktury.

Według badania zrealizowanego w listopadzie w ramach ogólnopolskiego panelu badawczego Ariadna na zlecenie Play, Polacy wolny czas najchętniej spędzają w domu przed ekranem. 58 proc. z nas ogląda w tym czasie programy, filmy i seriale (przy czym 54 proc. korzysta w tym celu z serwisów streamingowych). Z kolei 55 proc. badanych w wolnych chwilach korzysta z sieci czy mediów społecznościowych. Wszystko to wymaga szybkiego i stabilnego internetu – zarówno stacjonarnego, jak i mobilnego – a zatem i odpowiednio wydajnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Szczególnie że z siecią łączymy się nie tylko dla rozrywki, lecz także z powodu codziennych spraw, obowiązków służbowych czy biznesu.

Pobierz pliki wydania
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00