Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2024-02-07

Na stanowisko sekretarza nie można zatrudnić innego pracownika urzędu nawet tymczasowo

Z końcem lutego br. z pracy odchodzi sekretarz miasta. Na okres do końca roku (a być może na dłużej) planujemy powierzyć to stanowisko pracownikowi księgowości, zawierając z nim porozumienie w sprawie zmiany warunków pracy i płacy (dodatkowe pół etatu). Dzięki temu rozwiązaniu stanowisko sekretarza będzie obsadzone, a nasza gmina oszczędzi na kosztach wynagrodzenia. Czy takie rozwiązanie może zostać zastosowane?

Nie, stanowisko sekretarza miasta nie może zostać obsadzone przez rozszerzenie obowiązków innego pracownika urzędu miasta. Stanowiłoby to obejście przepisów ustalających zasady naboru na to stanowisko, a wynikających z ustawy o pracownikach samorządowych (dalej: u.p.s.).

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00