Interpretacja indywidualna z dnia 21 października 2024 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP3-1.4011.638.2024.4.PT
Obowiązki płatnika w związku z wprowadzeniem akcji promocyjnej.
Obowiązki płatnika w związku z wprowadzeniem akcji promocyjnej.
Obowiązki płatnika oraz obowiązki informacyjne związane z wprowadzeniem akcji promocyjnej, w ramach której Klienci będą nabyć towar/usługę z rabatem.
Ustalenie podstawy opodatkowania usług wchodzących w skład sprzedawanego w ramach akcji promocyjnej Pakietu 1/Pakietu 2/zestawu promocyjnego oraz ustalenia, czy zastosowanie rabatów w wysokości ustalonej z Kontrahentem proporcjonalnie, tzn. w takiej samej wartości procentowej wartości ceny regularnej każdej z usług wchodzących w skład Pakietu 1 lub Pakietu 2, jest działaniem zgodnym z brzmieniem art
Skutki podatkowe organizacji programów na rzecz klientów oraz obowiązki płatnika i obowiązki informacyjne w związku z wydaniem nagród w ramach programów.
Obowiązki płatnika w związku z organizacją akcji promocyjnej.
Obowiązki płatnika w związku z wypłatą świadczeń w ramach akcji promocyjnej.
Prawo do odliczenia pełnych kwot podatku naliczonego z tytułu wydatków poniesionych na realizację inwestycji.
Czy wydatki związane z wynagrodzeniem Ambasadora z tytułu umowy o współpracy mogą zostać rozpoznane przez Wnioskodawcę jako koszt uzyskania przychodu.
Podatnicy organizują lub zlecają organizację różnego rodzaju akcji promocyjnych. Ich różnorodność jest duża – od tradycyjnych rabatów, po przekazywanie dodatkowych towarów czy voucherów. Organizowanie takich akcji może być zlecane również innych podmiotom. Skutki tych działań dla rozliczeń VAT są różne. Przedstawiamy je w niniejszym artykule.
Obowiązki płatnika związane z organizowaną akcją promocyjną dla nowych klientów Spółki - tj. osób fizycznych nie będących polskimi rezydentami podatkowymi.
Uwzględnienie w podstawie opodatkowania całości należnego Spółce od Kontrahenta Wynagrodzenia w związku z obsługą Akcji A i Akcji B oraz prawo do odliczenia przez Kontrahenta podatku VAT naliczonego z faktur otrzymanych od Spółki dokumentujących wykonanie usług.
W zakresie ciążących na Spółce obowiązków płatnika w związku z organizowaną akcją promocyjną.
Podatek od towarów i usług w zakresie wskazania podstaw opodatkowania.
Skutki podatkowe dla spółki przekazującej nagrodę polecającemu w ramach sprzedaży premiowej oraz możliwość skorzystania ze zwolnienia z podatku dochodowego na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.
Uznanie świadczeń na rzecz Klientów jako nieodpłatne świadczenie usług celów prowadzonej działalności.
Obowiązki płatnika związane z organizacją akcji promocyjnych.
Obowiązki płatnika, w związku z wydaniem klientom bonów w ramach akcji promocyjnej.
Obowiązki płatnika związanych z organizacją akcji promocyjnych.
Prawo do odliczenia podatku VAT z tytułu zakupu towarów przez Spółkę od Dostawców z terytorium Polski, przekazywanych następnie jako nagrody rzeczowe Uczestnikom, obowiązek rozpoznania przez Spółkę wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów na terytorium kraju a następnie dostawy krajowej na rzecz Uczestnika, rozpoznanie przez Spółkę importu towarów a następnie dostawy krajowej na rzecz Uczestnika, uznanie
W zakresie art. 18eb ust. 7 pkt 2 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych (ulga prowzrostowa).
Sposób dokumentowania przekazania środków pieniężnych tytułem pokrycia kosztów nagród w ramach akcji promocyjnej.
Obowiązki płatnika w związku z organizacją akcji marketingowych.
Wydanie interpretacji indywidualnej w zakresie obowiązków płatnika związanych z organizacją Akcji Promocyjnych.