Interpretacja indywidualna z dnia 21 października 2024 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP3-1.4011.638.2024.4.PT
Obowiązki płatnika w związku z wprowadzeniem akcji promocyjnej.
Obowiązki płatnika w związku z wprowadzeniem akcji promocyjnej.
Ustalenie podstawy opodatkowania usług wchodzących w skład sprzedawanego w ramach akcji promocyjnej Pakietu 1/Pakietu 2/zestawu promocyjnego oraz ustalenia, czy zastosowanie rabatów w wysokości ustalonej z Kontrahentem proporcjonalnie, tzn. w takiej samej wartości procentowej wartości ceny regularnej każdej z usług wchodzących w skład Pakietu 1 lub Pakietu 2, jest działaniem zgodnym z brzmieniem art
Skutki podatkowe organizacji programów na rzecz klientów oraz obowiązki płatnika i obowiązki informacyjne w związku z wydaniem nagród w ramach programów.
Obowiązki płatnika w związku z wypłatą świadczeń w ramach akcji promocyjnej.
Prawo do odliczenia pełnych kwot podatku naliczonego z tytułu wydatków poniesionych na realizację inwestycji.
Obowiązki płatnika związane z organizowaną akcją promocyjną dla nowych klientów Spółki - tj. osób fizycznych nie będących polskimi rezydentami podatkowymi.
Uwzględnienie w podstawie opodatkowania całości należnego Spółce od Kontrahenta Wynagrodzenia w związku z obsługą Akcji A i Akcji B oraz prawo do odliczenia przez Kontrahenta podatku VAT naliczonego z faktur otrzymanych od Spółki dokumentujących wykonanie usług.
Podatek od towarów i usług w zakresie wskazania podstaw opodatkowania.
Obowiązki płatnika związane z organizacją akcji promocyjnych.
Obowiązki płatnika związanych z organizacją akcji promocyjnych.
Prawo do odliczenia podatku VAT z tytułu zakupu towarów przez Spółkę od Dostawców z terytorium Polski, przekazywanych następnie jako nagrody rzeczowe Uczestnikom, obowiązek rozpoznania przez Spółkę wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów na terytorium kraju a następnie dostawy krajowej na rzecz Uczestnika, rozpoznanie przez Spółkę importu towarów a następnie dostawy krajowej na rzecz Uczestnika, uznanie
Obowiązki płatnika w związku z organizacją akcji marketingowych.
Wydanie interpretacji indywidualnej w zakresie obowiązków płatnika związanych z organizacją Akcji Promocyjnych.
Obowiązki płatnika w związku z organizacją akcji promocyjnej.
Dotyczy obowiązków płatnika związanych z organizacją Akcji Promocyjnych.
Obowiązek lub jego brak naliczenia i zapłaty opłaty od środków spożywczych w odniesieniu do: - wydawanych nieodpłatnie na rzecz partnerów handlowych Napojów słodzonych, które następnie przekazywane są nieodpłatnie klientom detalicznym w ramach akcji promocyjno-marketingowej, - wydawanych nieodpłatnie na rzecz agencji reklamowej Napojów słodzonych, które następnie przekazywane są nieodpłatnie konsumentom
W związku z prowadzonymi przez Państwa działaniami promocyjnymi (Promocją I oraz Promocją II) nie będą na Państwie spoczywały obowiązki płatnika oraz obowiązki informacyjne związane ze sporządzeniem informacji PIT-11.
Skutki podatkowe dokonywania przez Wnioskodawcę działającego w imieniu i na rzecz swojego Klienta, zwrotu ceny finansowanego przez Klienta na rzecz Uczestnika Programu.
Dotyczy określenia płatnika - konkurs.
Wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej zakresu obowiązków płatnika związanych z organizacją akcji promocyjnych.
Podatek dochodowy od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika – akcje promocyjne - rabaty.
Brak opodatkowania podatkiem od towarów i usług przekazanej Wnioskodawcy przez Organizatora kwoty Premii, która następnie zostanie w całości wypłacona uprawnionemu Uczestnikowi akcji promocyjnej oraz w zakresie braku opodatkowania podatkiem od towarów i usług wypłaty przez Wnioskodawcę Premii na rzecz uprawnionego Uczestnika akcji promocyjnej.
prawo do odliczenia podatku naliczonego z tytułu nabycia od Sponsora Nagród pod markami Sponsora, zastosowanie podstawy opodatkowania VAT według faktycznie przyjętej ceny Nagrody (VAT wyliczony „w stu” od ceny nagrody wynoszącej 1 zł brutto) oraz wskazanie, czy z tytułu wydatków poniesionych na zakup Nagród będzie Spółce przysługiwało prawo do odliczenia podatku naliczonego
Skutki podatkowe przekazywania nagród (premii) w ramach zorganizowanego programu lojalnościowego dla osób fizycznych prowadzących pozarolniczą działalność gospodarczą.