Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka

Interpretacja indywidualna z dnia 6 czerwca 2022 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP3-1.4011.259.2022.3.MS2

W związku z prowadzonymi przez Państwa działaniami promocyjnymi (Promocją I oraz Promocją II) nie będą na Państwie spoczywały obowiązki płatnika oraz obowiązki informacyjne związane ze sporządzeniem informacji PIT-11.

Interpretacja indywidualna  

– stanowisko prawidłowe

Szanowni Państwo,

stwierdzam, że Państwa stanowisko w sprawie oceny skutków podatkowych opisanego stanu faktycznego w podatku dochodowym od osób fizycznych jest prawidłowe.

Zakres wniosku o wydanie interpretacji indywidualnej

24 lutego 2022 r. wpłynął Państwa wniosek z 17 lutego 2022 r. o wydanie interpretacji indywidualnej, który dotyczy m.in. podatku dochodowego od osób fizycznych w zakresie obowiązków płatnika.

Treść wniosku jest następująca:

Opis zdarzenia przyszłego

Jesteście Państwo spółką prawa handlowego, mającą siedzibę i miejsce zarządu na terytorium Polski oraz posiadającą w Polsce nieograniczony obowiązek podatkowy w podatku CIT. Jesteście Państwo również czynnym podatnikiem podatku VAT, prowadzącym działalność opodatkowaną podatkiem VAT.

Podstawowym przedmiotem Państwa działalności według Polskiej Klasyfikacji Działalności jest przetwarzanie i konserwowanie mięsa, z wyłączeniem mięsa z drobiu (PKD 10.11.Z).

W ramach prowadzonej działalności gospodarczej, organizują Państwo różne akcje marketingowe. Obecnie rozważane jest przeprowadzanie tzw. okresowych promocji („Okresowe Promocje”) polegających na tym, że:

1)Promocja I - dwa - trzy razy w danym miesiącu będą organizowane tzw. ulotki (krótko okresowe) z drobnymi nagrodami rzeczowymi o wartości nieprzekraczającej 200 zł dla kontrahentów (nagrodami będą np. bluzy, kubki, długopisy, karty S., bony towarowe i inne), które będą odbierane przez pracowników kontrahentów, albo

2)Promocja II - dwa - trzy razy w danym miesiącu będą Państwo organizować akcje promocyjne dla kluczowych pracowników kontrahentów (będzie na to stworzony regulamin wewnętrzny: w którym będzie wskazane, że będą Państwo organizować różne akcje promocyjne (różne nazwy, różne nagrody, różne akcje), nie oczekując żadnego świadczenia wzajemnego, dla pracowników kontrahentów) z możliwością uzyskania nagrody o wartości nieprzekraczającej 200 zł (nagrodami będą np. bluzy, kubki, długopisy, karty S., bony towarowe i inne).

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00