Czy koszty kampanii w internecie uprawniają przedsiębiorcę do ulgi na ekspansję
Mam pytanie dotyczące osoby fizycznej prowadzącej jednoosobową działalność gospodarczą, opodatkowaną ryczałtem, polegającą na udostępnianiu powierzchni reklamowej na swoim kanale YouTube. Przedsiębiorca ten otrzymuje drobne kwoty jako wsparcie lub darowizna od osób obcych, oglądających kanał YouTube. Czy datki wsparcia otrzymywane przez wskazaną osobę stanowią przychód z tytułu świadczonych przez nią
Posiadamy reklamę neonowa na budynku firmy (nazwa firmy oraz logo). Reklama została zaewidencjonowana 14 lat temu jako środek trwały. Chcemy wymienić już wszystkie zużyte stare elementy tej reklamy na nowe. Powołując się na poniższe stwierdzenie, czy możemy zaksięgować wymianę zużytych elementów reklamy jako koszty w dniu ich poniesienia? "Różnica między nakładami ponoszonymi na remont a nakładami
Po wyroku TSUE reklama w internecie wymaga gruntownych zmian. Jak wskazują eksperci ochrony danych osobowych – trudno będzie je wprowadzić
Jednymi z najczęściej wykorzystywanych na potrzeby prowadzonej działalności gospodarczej urządzeń są samochody. W niniejszym dodatku przedstawione zostaną odpowiedzi na najczęstsze pytania odnoszące się do możliwości odliczania VAT z faktur dotyczących samochodów, jak również skutków w VAT sprzedaży, wycofywania z działalności gospodarczej czy złomowania. Poruszony został także temat rozliczenia akcyzy
Jak dowiedział się DGP, Ministerstwo Rozwoju i Technologii dostrzega konieczność zmian legislacyjnych po ostatnim wyroku TK w sprawie uchwał krajobrazowych. Już teraz samorządy będą musiały zwrócić nałożone kary
Trybunał w przyszłym tygodniu ma rozstrzygnąć, czy firmom zobowiązanym do usunięcia legalnie postawionych reklam należy się odszkodowanie. Dziś przepisy nie przewidują jakiejkolwiek rekompensaty
Działalność w Internecie przybiera coraz szerszy zasięg. Oprócz tradycyjnej sprzedaży towarów za pośrednictwem sklepów internetowych coraz popularniejszą formą działalności w Internecie jest prowadzenie blogów, kanałów czy platform internetowych, sprzedaż reklam na prowadzonych stronach internetowych, a także dzierżawa czy sprzedaż praw do stron i domen internetowych. Wszystkie te czynności wymagają
Decyzja norweskiego organu ochrony zakazująca reklamy behawioralnej opartej na śledzeniu użytkowników platform społecznościowych uderza w główne źródło dochodu Facebooka