comment
Artykuł
Data publikacji: 2023-08-08
orzeczenie
Współpraca z influencerem to barter
Jeżeli influencer otrzymuje od spółki towar, w zamian za który zgadza się reklamować jej działalność, to taka współpraca stanowi umowę barterową, a spółka musi rozpoznać przychód – wynika z wyroku Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Rzeszowie.
Chodziło o spółkę, która zajmuje się sprzedażą markowego obuwia. We wniosku o interpretację wyjaśniła, że współpracuje z osobami popularnymi w mediach społecznościowych. Polega to na tym, że wysyła im obuwie w zamian za reklamowanie jej towarów w internecie. Podkreśliła, że jest to świadczenie ekwiwalentne.
Pozostało 85% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Szkolenie
Książka