Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Porada aktualna na dzień 21-11-2024
Porada aktualna na dzień 21-11-2024
Data publikacji: 2024-05-10

Czy można zaksięgować wymianę zużytych elementów reklamy na budynku jako koszty w dniu ich poniesienia

PROBLEM

Posiadamy reklamę neonowa na budynku firmy (nazwa firmy oraz logo). Reklama została zaewidencjonowana 14 lat temu jako środek trwały. Chcemy wymienić już wszystkie zużyte stare elementy tej reklamy na nowe. Powołując się na poniższe stwierdzenie, czy możemy zaksięgować wymianę zużytych elementów reklamy jako koszty w dniu ich poniesienia? "Różnica między nakładami ponoszonymi na remont a nakładami ponoszonymi na ulepszenie środków trwałych polega na tym, że remont zmierza do podtrzymania, odtworzenia wartości użytkowej środka trwałego i jest rodzajem naprawy, wymiany zużytych elementów, natomiast w wyniku ulepszenia środek trwały zostaje unowocześniony lub przystosowany do spełniania innych, nowych funkcji, zyskuje istotną zmianę cech użytkowych".

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00