Porada
Czy można zaksięgować wymianę zużytych elementów reklamy na budynku jako koszty w dniu ich poniesienia
PROBLEM
Posiadamy reklamę neonowa na budynku firmy (nazwa firmy oraz logo). Reklama została zaewidencjonowana 14 lat temu jako środek trwały. Chcemy wymienić już wszystkie zużyte stare elementy tej reklamy na nowe. Powołując się na poniższe stwierdzenie, czy możemy zaksięgować wymianę zużytych elementów reklamy jako koszty w dniu ich poniesienia? "Różnica między nakładami ponoszonymi na remont a nakładami ponoszonymi na ulepszenie środków trwałych polega na tym, że remont zmierza do podtrzymania, odtworzenia wartości użytkowej środka trwałego i jest rodzajem naprawy, wymiany zużytych elementów, natomiast w wyniku ulepszenia środek trwały zostaje unowocześniony lub przystosowany do spełniania innych, nowych funkcji, zyskuje istotną zmianę cech użytkowych".
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right