Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

TEMATY:
TEMATY:
Data publikacji: 2024-07-15

nadzór

Nielegalne reklamy – sytuacja się poprawia, ale powoli

Według Najwyższej Izby Kontroli we Wrocławiu, Łodzi, Opolu, Gdańsku i Poznaniu jest jeszcze sporo do zrobienia, jeśli chodzi o walkę z nielegalnymi reklamami. Władze tych miast w odpowiedzi wyliczają, co już zrobiły. Rzecznik opolskiego urzędu Adam Leszczyński podkreśla, że raport ocenił działania władz tego miasta jako najskuteczniejsze. Dodaje, że będą one kontynuowane i udoskonalane.

– Doceniono m.in. to, że tylko w Opolu prowadzono bieżącą inwentaryzację reklam w przestrzeni publicznej, a także że powołano zespół, którego zadaniem były m.in. pomiary, dokumentacja fotograficzna, klasyfikacja tablic i urządzeń reklamowych, sprawdzanie ich zgodności z uchwałą oraz cyfrowa ewidencja. W efekcie tak przeprowadzonej inwentaryzacji w Opolu utworzono bazę danych ulicznych reklam, która jest na bieżąco aktualizowana – mówi Leszczyński.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00