Artykuł
nadzór
Nielegalne reklamy – sytuacja się poprawia, ale powoli
Według Najwyższej Izby Kontroli we Wrocławiu, Łodzi, Opolu, Gdańsku i Poznaniu jest jeszcze sporo do zrobienia, jeśli chodzi o walkę z nielegalnymi reklamami. Władze tych miast w odpowiedzi wyliczają, co już zrobiły. Rzecznik opolskiego urzędu Adam Leszczyński podkreśla, że raport ocenił działania władz tego miasta jako najskuteczniejsze. Dodaje, że będą one kontynuowane i udoskonalane.
– Doceniono m.in. to, że tylko w Opolu prowadzono bieżącą inwentaryzację reklam w przestrzeni publicznej, a także że powołano zespół, którego zadaniem były m.in. pomiary, dokumentacja fotograficzna, klasyfikacja tablic i urządzeń reklamowych, sprawdzanie ich zgodności z uchwałą oraz cyfrowa ewidencja. W efekcie tak przeprowadzonej inwentaryzacji w Opolu utworzono bazę danych ulicznych reklam, która jest na bieżąco aktualizowana – mówi Leszczyński.
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right