-
PoradaSkutki w VAT reklamy publicznej i niepublicznej01.07.2018
-
ArtykułNowe opłaty za reklamy zewnętrzne02.07.2015
-
PoradaW jakiej wysokości odliczyć VAT od zakupu usługi reklamowej01.02.2006
-
PoradaCzy reklamę na plakatach można uznać za reklamę publiczną29.07.2005
-
PoradaCzy reklama w książce teleadresowej jest reklamą publiczną13.05.2005
-
PoradaCzy folder reklamowy rozprowadzany za pośrednictwem Internetu jest reklamą publiczną28.04.2005
-
ArtykułCzy nagłośniona w mediach impreza firmowa stanowi reklamę publiczną28.04.2005
-
PoradaCzy telemarketing prowadzony w oparciu o bazę danych stanowi reklamę publiczną29.12.2004
-
PoradaKoszty „nieuczciwej” reklamy telewizyjno-prasowej13.07.2004
-
PoradaCzy logo jest reklamą publiczną16.10.2003
-
ArtykułSponsoring ograniczony11.08.2003
-
ArtykułWydatki na konferencję prasową14.07.2003
-
ArtykułNiektóre formy promocji produktu a koszty uzyskania przychodu12.07.2003
-
ArtykułKoszty reklamy i reprezentacji - wybrane zagadnienia12.07.2003
-
ArtykułReklama produktów leczniczych09.06.2003
-
PoradaReprezentacja i reklama05.05.2003
-
PoradaKoszty uczestnictwa w targach25.01.2003
-
PoradaPrzekazanie próbek towarów kontrahentom30.11.2002
-
PoradaZwrot poniesionych kosztów a VAT i podatek dochodowy19.10.2002
-
PoradaKatalog dla nabywców produktów firmy13.07.2002
-
PoradaReklama skierowana na adres podmiotów znajdujących się we własnej bazie danych26.01.2002
-
ArtykułCzy warto sponsorować?19.12.2001
-
ArtykułWydatki związane z organizacją konkursu a koszty uzyskania przychodów (cz. 2)10.11.2001
-
PoradaUsługi domu medialnego jako koszt reklamy publicznej13.10.2001
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00