comment
Artykuł
Data publikacji: 2003-07-12
Niektóre formy promocji produktu a koszty uzyskania przychodu
Koszty: Koszty promocji produktu zaliczane do reklamy publicznej nie są limitowane. Warunkiem zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów jest jednak wykazanie związku poniesionych wydatków z przychodem. Koszty reklamy niepublicznej są limitowane do wysokości 0,25% przychodów podatnika uzyskanych z prowadzonej działalności gospodarczej.
W dobie powszechności i ogromnej konkurencyjności wszelkiego rodzaju produktów ich promocja przybiera bardzo różnorodne formy. Do najbardziej typowych i najczęściej spotykanych form umownie nazwanych promocją „bezpośrednią” możemy na przykład zaliczyć:
• sprzedaż towarów połączoną z rozdawaniem różnego typu gadżetów lub dołączaniem do sprzedawanych towarów innych produktów firmy,
• rozpowszechnianie próbek towarów,
• promowanie towarów i usług na imprezach reklamowych i w ramach imprez artystycznych,
• organizowanie konkursów z nagrodami dla osób nabywających konkretne towary,
Pozostało 90% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
Szkolenie
Książka