Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2004-12-29

Czy telemarketing prowadzony w oparciu o bazę danych stanowi reklamę publiczną

Wynajęliśmy firmę, która zajmuje się telemarketingiem. Jej pracownicy wydzwaniają do naszych potencjalnych odbiorców, próbując ich przekonać do naszych usług. Ponieważ nasza usługa jest skierowana do osób fizycznych prowadzących działalność, została przygotowana taka baza. Czy taka usługa jest formą reklamy publicznej? I czy w takim razie można w całości bez limitu zaliczyć ją do kosztów uzyskania przychodów?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00