Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2003-08-11

Sponsoring ograniczony

W jakiej wysokości sponsor może zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów wydatki na nagrody rzeczowe dla uczestników konkursów organizowanych w środkach masowego przekazu lub publicznie w inny sposób, które poniósł w zamian za upowszechnienie swojej firmy?

Edward Jankowski
Izba Skarbowa w Warszawie
Masz wątpliwości, napisz: prawo.autorzy@infor.pl
O sponsorowaniu możemy mówić wtedy, gdy sponsor przeznacza pewne środki finansowe na wytworzenie, wyprodukowanie bądź przeprowadzenie różnych przedsięwzięć (filmy, konkursy, festiwale, wycieczki, zawody sportowe itp.) w zamian za określone korzyści. Pojęcie „sponsorowanie” zostało także wyjaśnione w ustawie o radiofonii i telewizji. Za sponsorowanie, w myśl tej ustawy, uważa bezpośrednie lub pośrednie finansowanie albo współfinansowanie tworzenia lub rozpowszechniania audycji lub innych przekazów przez osobę niebędącą nadawcą lub producentem audycji, dla upowszechnienia, utrwalenia lub podniesienia renomy nazwy, firmy, znaku towarowego lub innego oznaczenia indywidualizującego przedsiębiorcę, jego działalność, towar lub usługę.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00