comment
Artykuł
Data publikacji: 2003-07-14
Wydatki na konferencję prasową
Czy wydatki na konferencję prasową, mającą na celu reklamę i promocję towaru, mogą być uznane za koszty wydatkowane na promocję i reklamę publiczną? Czy wysyłanie indywidualnych zaproszeń do redakcji prasowych, telewizyjnych i radiowych sprawia, że akcja reklamowa jest zamknięta i że reklama nie jest publiczna?
Aleksandra Chmielecka
prawo.autorzy@infor.pl
Odpowiedzi na postawione pytania udzielimy analizując konkretną sytuację. Spółka X zorganizowała konferencję prasową związaną z promocją i reklamą kawy. Na konferencję zostali zaproszeni imiennie dziennikarze z redakcji prasowych. Po konferencji w kilku wysokonakładowych pismach ukazały się publikacje dotyczące reklamowanej kawy.
Pozostało 88% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu