Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2003-07-14

Wydatki na konferencję prasową

Czy wydatki na konferencję prasową, mającą na celu reklamę i promocję towaru, mogą być uznane za koszty wydatkowane na promocję i reklamę publiczną? Czy wysyłanie indywidualnych zaproszeń do redakcji prasowych, telewizyjnych i radiowych sprawia, że akcja reklamowa jest zamknięta i że reklama nie jest publiczna?

Aleksandra Chmielecka
prawo.autorzy@infor.pl
Odpowiedzi na postawione pytania udzielimy analizując konkretną sytuację. Spółka X zorganizowała konferencję prasową związaną z promocją i reklamą kawy. Na konferencję zostali zaproszeni imiennie dziennikarze z redakcji prasowych. Po konferencji w kilku wysokonakładowych pismach ukazały się publikacje dotyczące reklamowanej kawy.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00