Interpretacja indywidualna z dnia 21 października 2024 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP3-1.4011.638.2024.4.PT
Obowiązki płatnika w związku z wprowadzeniem akcji promocyjnej.
Obowiązki płatnika w związku z wprowadzeniem akcji promocyjnej.
Obowiązki płatnika oraz obowiązki informacyjne związane z wprowadzeniem akcji promocyjnej, w ramach której Klienci będą nabyć towar/usługę z rabatem.
Ustalenie podstawy opodatkowania usług wchodzących w skład sprzedawanego w ramach akcji promocyjnej Pakietu 1/Pakietu 2/zestawu promocyjnego oraz ustalenia, czy zastosowanie rabatów w wysokości ustalonej z Kontrahentem proporcjonalnie, tzn. w takiej samej wartości procentowej wartości ceny regularnej każdej z usług wchodzących w skład Pakietu 1 lub Pakietu 2, jest działaniem zgodnym z brzmieniem art
Skutki podatkowe organizacji programów na rzecz klientów oraz obowiązki płatnika i obowiązki informacyjne w związku z wydaniem nagród w ramach programów.
Obowiązki płatnika w związku z organizacją akcji promocyjnej.
Obowiązki płatnika w związku z wypłatą świadczeń w ramach akcji promocyjnej.
Opakowanie ryżu w cenie 0,75 zł przy zakupach za minimum 299 zł albo za 0,95 zł przy zakupach za 149 zł lub za 1,45 zł przy zakupach za minimum 99 zł? Takie promocje pojawiają się ostatnio w sklepach. Mają zachęcać konsumentów do zakupów – szczególnie w soboty i niedziele handlowe, kiedy wiele osób robi zapasy na cały tydzień. Jednak organizując tego typu akcje promocyjne, przedsiębiorcy muszą pamiętać
Prawo do odliczenia pełnych kwot podatku naliczonego z tytułu wydatków poniesionych na realizację inwestycji.
Czy wydatki związane z wynagrodzeniem Ambasadora z tytułu umowy o współpracy mogą zostać rozpoznane przez Wnioskodawcę jako koszt uzyskania przychodu.
Podatnicy organizują lub zlecają organizację różnego rodzaju akcji promocyjnych. Ich różnorodność jest duża – od tradycyjnych rabatów, po przekazywanie dodatkowych towarów czy voucherów. Organizowanie takich akcji może być zlecane również innych podmiotom. Skutki tych działań dla rozliczeń VAT są różne. Przedstawiamy je w niniejszym artykule.
Obowiązki płatnika związane z organizowaną akcją promocyjną dla nowych klientów Spółki - tj. osób fizycznych nie będących polskimi rezydentami podatkowymi.
Uwzględnienie w podstawie opodatkowania całości należnego Spółce od Kontrahenta Wynagrodzenia w związku z obsługą Akcji A i Akcji B oraz prawo do odliczenia przez Kontrahenta podatku VAT naliczonego z faktur otrzymanych od Spółki dokumentujących wykonanie usług.
W zakresie ciążących na Spółce obowiązków płatnika w związku z organizowaną akcją promocyjną.
Podatek od towarów i usług w zakresie wskazania podstaw opodatkowania.
Skutki podatkowe dla spółki przekazującej nagrodę polecającemu w ramach sprzedaży premiowej oraz możliwość skorzystania ze zwolnienia z podatku dochodowego na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.
Uznanie świadczeń na rzecz Klientów jako nieodpłatne świadczenie usług celów prowadzonej działalności.
Obowiązki płatnika związane z organizacją akcji promocyjnych.
Obowiązki płatnika, w związku z wydaniem klientom bonów w ramach akcji promocyjnej.
Obowiązki płatnika związanych z organizacją akcji promocyjnych.
Prawo do odliczenia podatku VAT z tytułu zakupu towarów przez Spółkę od Dostawców z terytorium Polski, przekazywanych następnie jako nagrody rzeczowe Uczestnikom, obowiązek rozpoznania przez Spółkę wewnątrzwspólnotowego nabycia towarów na terytorium kraju a następnie dostawy krajowej na rzecz Uczestnika, rozpoznanie przez Spółkę importu towarów a następnie dostawy krajowej na rzecz Uczestnika, uznanie
W zakresie art. 18eb ust. 7 pkt 2 ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych (ulga prowzrostowa).
Sposób dokumentowania przekazania środków pieniężnych tytułem pokrycia kosztów nagród w ramach akcji promocyjnej.
Obowiązki płatnika w związku z organizacją akcji marketingowych.