Filtry
-
Akt prawnyobowiązującyDECYZJA WYKONAWCZA KOMISJI (UE) 2024/3098 z dnia 12 grudnia 2024 r. określająca wartości odnoszące się do wyników producentów i grup producentów nowych samochodów osobowych i nowych lekkich pojazdów użytkowych w roku kalendarzowym 2023 zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/631 (notyfikowana jako dokument nr C(2024) 6468) (Jedynie teksty w języku angielskim, bułgarskim, chorwackim, duńskim, francuskim, hiszpańskim, niderlandzkim, niemieckim, polskim, portugalskim, rumuńskim, szwedzkim, węgierskim i włoskim są autentyczne) (Tekst mający znaczenie dla EOG)Wersja: aktualna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2024 poz. 3098 z 2024.12.16
-
Akt prawnyobowiązującyROZPORZĄDZENIE DELEGOWANE KOMISJI (UE) 2024/1294 z dnia 1 marca 2024 r. w sprawie sprostowania niektórych wersji językowych rozporządzenia delegowanego (UE) 2023/2867 uzupełniającego rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/631 przez określenie zasad przewodnich i kryteriów na potrzeby określania procedur weryfikacji wartości emisji CO 2 i zużycia paliwa przez samochody osobowe i lekkie pojazdy użytkowe dopuszczone do użytku (weryfikacja w trakcie eksploatacji) (Tekst mający znaczenie dla EOG)Wersja: aktualna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2024 poz. 1294 z 2024.05.06
-
Akt prawnyobowiązującyDECYZJA WYKONAWCZA KOMISJI (UE) 2024/865 z dnia 18 marca 2024 r. określająca wartości odnoszące się do wyników producentów i grup producentów nowych samochodów osobowych i nowych lekkich pojazdów użytkowych w roku kalendarzowym 2022 zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/631 (notyfikowana jako dokument nr C(2024) 1653) (Jedynie teksty w języku angielskim, chorwackim, duńskim, estońskim, francuskim, hiszpańskim, niderlandzkim, niemieckim, polskim, rumuńskim, szwedzkim, węgierskim i włoskim są autentyczne) (Tekst mający znaczenie dla EOG)Wersja: aktualna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2024 poz. 865 z 2024.03.20
-
Akt prawnyobowiązującyDECYZJA WYKONAWCZA KOMISJI (UE) 2024/766 z dnia 1 marca 2024 r. zmieniająca decyzję wykonawczą (UE) 2019/1119 w odniesieniu do obliczania ograniczenia emisji CO 2 oraz błędu statystycznego w przypadku niektórych hybrydowych elektrycznych samochodów osobowych niedoładowywanych zewnętrznie (Tekst mający znaczenie dla EOG)Wersja: aktualna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2024 poz. 766 z 2024.03.05
-
Akt prawnyobowiązującyROZPORZĄDZENIE DELEGOWANE KOMISJI (UE) 2023/2867 z dnia 5 października 2023 r. uzupełniające rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/631 przez określenie zasad przewodnich i kryteriów na potrzeby określania procedur weryfikacji wartości emisji CO 2 i zużycia paliwa przez samochody osobowe i lekkie pojazdy użytkowe dopuszczone do użytku (weryfikacja w trakcie eksploatacji) (Tekst mający znaczenie dla EOG)Wersja: aktualna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2023 poz. 2867 z 2023.12.18
-
Akt prawnyobowiązującyROZPORZĄDZENIE WYKONAWCZE KOMISJI (UE) 2023/2866 z dnia 15 grudnia 2023 r. wykonujące rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/631 przez określenie procedur weryfikacji wartości emisji CO 2 i zużycia paliwa przez samochody osobowe i lekkie pojazdy użytkowe dopuszczone do użytku (weryfikacja w trakcie eksploatacji)Wersja: aktualna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2023 poz. 2866 z 2023.12.18
-
Akt prawnyobowiązującyROZPORZĄDZENIE WYKONAWCZE KOMISJI (UE) 2023/2767 z dnia 13 grudnia 2023 r. ustanawiające procedurę zatwierdzania i poświadczania technologii innowacyjnych umożliwiających zmniejszenie emisji CO 2 pochodzących z samochodów osobowych i lekkich pojazdów użytkowych na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/631 (Tekst maj ą cy znaczenie dla EOG)Wersja: aktualna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2023 poz. 2767 z 2023.12.14
-
Akt prawnyobowiązującyROZPORZĄDZENIE DELEGOWANE KOMISJI (UE) 2023/2502 z dnia 7 września 2023 r. zmieniające rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/631 odnośnie do dostosowania wartości masy nowych samochodów osobowych i nowych lekkich pojazdów użytkowych (Tekst mający znaczenie dla EOG)Wersja: aktualna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2023 poz. 2502 z 2023.11.13
-
Akt prawnyobowiązującyROZPORZĄDZENIE DELEGOWANE KOMISJI (UE) 2023/1634 z dnia 5 czerwca 2023 r. zmieniające rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/631 określające normy emisji CO 2 dla nowych samochodów osobowych i dla nowych lekkich pojazdów użytkowych (Tekst mający znaczenie dla EOG)Wersja: aktualna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2023 nr 203 str. 1 z 2023.08.16
-
Akt prawnyobowiązującyDECYZJA WYKONAWCZA KOMISJI (UE) 2023/1623 z dnia 3 sierpnia 2023 r. w sprawie określenia wartości odnoszących się do wyników producentów i grup producentów nowych samochodów osobowych i nowych lekkich pojazdów użytkowych na rok kalendarzowy 2021 oraz wartości, które należy stosować do obliczania docelowych indywidualnych poziomów emisji począwszy od 2025 r., na podstawie rozporządzenia (UE) 2019/631 Parlamentu Europejskiego i Rady oraz sprostowania decyzji wykonawczej decyzji wykonawczej (UE) 2022/2087 (notyfikowana jako dokument nr C(2023) 5068) (Jedynie teksty w języku angielskim, czeskim, estońskim, francuskim, hiszpańskim, niderlandzkim, niemieckim, polskim, rumuńskim, słowackim, szwedzkim, węgierskim i włoskim są autentyczne) (Tekst mający znaczenie dla EOG)Wersja: aktualna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2023 nr 200 str. 5 z 2023.08.10
-
Akt prawnyobowiązującyDECYZJA WYKONAWCZA KOMISJI (UE) 2022/2087 z dnia 26 września 2022 r. potwierdzająca lub zmieniająca wstępne obliczenia średnich indywidualnych poziomów emisji CO 2 oraz docelowych indywidualnych poziomów emisji dla producentów samochodów osobowych i lekkich pojazdów użytkowych w roku kalendarzowym 2020 oraz informująca producentów o wartościach, które należy stosować do obliczania docelowych indywidualnych poziomów emisji i poziomów docelowych w ramach odstępstw w latach kalendarzowych 2021–2024 na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/631 (notyfikowana jako dokument nr C(2022) 6754) (Jedynie teksty w języku angielskim, czeskim, francuskim, hiszpańskim, niderlandzkim, niemieckim, polskim, szwedzkim, węgierskim i włoskim są autentyczne) (Tekst mający znaczenie dla EOG)Wersja: aktualna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2022 nr 280 str. 49 z 2022.10.28
-
Akt prawnyobowiązującyDECYZJA WYKONAWCZA KOMISJI (UE) 2022/716 z dnia 6 maja 2022 r. w sprawie zatwierdzenia jako technologii innowacyjnej, na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/631, inteligentnego podgrzewacza oleju napędowego do stosowania w konwencjonalnych silnikach spalinowych oraz niektórych hybrydowych samochodach osobowych z napędem elektrycznym i lekkich pojazdach użytkowych (Tekst mający znaczenie dla EOG)Wersja: aktualna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2022 nr 133 str. 33 z 2022.05.10
-
Akt prawnyobowiązującyDECYZJA WYKONAWCZA KOMISJI (UE) 2022/344 z dnia 24 lutego 2022 r. zmieniająca decyzję wykonawczą (UE) 2020/1035 w celu uwzględnienia niektórych oszczędności CO 2 wynikających z innowacji ekologicznych przy obliczaniu średniego indywidualnego poziomu emisji CO 2 przedsiębiorstwa Daimler AG i grupy Daimler AG (notyfikowana jako dokument nr C(2022) 964) (Jedynie teksty w języku angielskim, czeskim, francuskim, irlandzkim, niderlandzkim, niemieckim, szwedzkim, węgierskim i włoskim są autentyczne) (Tekst mający znaczenie dla EOG)Wersja: aktualna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2022 nr 62 str. 12 z 2022.03.01
-
Akt prawnyobowiązującyDECYZJA WYKONAWCZA KOMISJI (UE) 2022/324 z dnia 24 lutego 2022 r. zmieniająca decyzję wykonawczą (UE) 2021/973 w celu uwzględnienia niektórych oszczędności CO 2 wynikających z innowacji ekologicznych przy obliczaniu poziomu emisji CO 2 przedsiębiorstwa Daimler AG i grupy Daimler AG (notyfikowana jako dokument nr C(2022) 690) (Jedynie teksty w języku angielskim, czeskim, estońskim, francuskim, irlandzkim, niderlandzkim, niemieckim, szwedzkim, węgierskim i włoskim są autentyczne) (Tekst mający znaczenie dla EOG)Wersja: aktualna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2022 nr 55 str. 54 z 2022.02.28
-
Akt prawnyobowiązującyDECYZJA WYKONAWCZA KOMISJI (UE) 2022/309 z dnia 24 lutego 2022 r. zmieniająca decyzję wykonawczą (UE) 2019/583 w celu uwzględnienia niektórych oszczędności CO 2 wynikających z innowacji ekologicznych przy obliczaniu średniego indywidualnego poziomu emisji CO 2 przedsiębiorstwa Daimler AG i grupy Daimler AG (notyfikowana jako dokument nr C(2022) 965) (Jedynie teksty w języku angielskim, czeskim, francuskim, irlandzkim, niderlandzkim, niemieckim, szwedzkim, węgierskim i włoskim są autentyczne) (Tekst mający znaczenie dla EOG)Wersja: aktualna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2022 nr 46 str. 128 z 2022.02.25
-
Akt prawnyobowiązującyDECYZJA WYKONAWCZA KOMISJI (UE) 2022/252 z dnia 21 lutego 2022 r. zmieniająca decyzję wykonawczą (UE) 2020/1167 w celu określenia wymogów dotyczących badań, które należy stosować do wysokosprawnego 48-woltowego zespołu silnikowo-prądnicowego zintegrowanego z obudową przekładni i połączonego z przetwornikiem 48 V/12 V DC/DC (Tekst mający znaczenie dla EOG)Wersja: aktualna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2022 nr 41 str. 33 z 2022.02.22
-
Akt prawnyobowiązującyROZPORZĄDZENIE DELEGOWANE KOMISJI (UE) 2021/1961 z dnia 5 sierpnia 2021 r. zmieniające załącznik I do rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/631 w celu uwzględnienia zmian masy nowych samochodów osobowych zarejestrowanych w latach 2017, 2018 i 2019 (Tekst mający znaczenie dla EOG)Wersja: aktualna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2021 nr 400 str. 14 z 2021.11.12
-
Akt prawnyobowiązującyDECYZJA WYKONAWCZA KOMISJI (UE) 2021/973 z dnia 1 czerwca 2021 r. potwierdzająca lub zmieniająca wstępne obliczenia średnich indywidualnych poziomów emisji CO 2 oraz docelowych indywidualnych poziomów emisji dla producentów samochodów osobowych i lekkich pojazdów użytkowych w roku kalendarzowym 2019 oraz dla producenta samochodów osobowych Dr Ing. h.c. F. Porsche AG i grupy Volkswagen w latach kalendarzowych 2014–2018 zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/631 (notyfikowana jako dokument nr C(2021) 3682) (Jedynie teksty w języku czeskim, niderlandzkim, angielskim, estońskim, francuskim, niemieckim, węgierskim, włoskim i szwedzkim są autentyczne) (Tekst mający znaczenie dla EOG)Wersja: aktualna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2021 nr 215 str. 1 z 2021.06.17
-
Akt prawnyobowiązującyDECYZJA WYKONAWCZA KOMISJI (UE) 2021/488 z dnia 22 marca 2021 r. zmieniająca decyzje wykonawcze (UE) 2020/174 i (UE) 2020/1167 w odniesieniu do stosowania zatwierdzonych technologii innowacyjnych w niektórych samochodach osobowych i lekkich pojazdach użytkowych, które mogą być zasilane gazem płynnym, sprężonym gazem ziemnym i E85 (Tekst mający znaczenie dla EOG)Wersja: aktualna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2021 nr 100 str. 15 z 2021.03.23
-
Akt prawnyobowiązującyROZPORZĄDZENIE WYKONAWCZE KOMISJI (UE) 2021/392 z dnia 4 marca 2021 r. w sprawie monitorowania i raportowania danych dotyczących emisji CO 2 z samochodów osobowych i lekkich pojazdów użytkowych zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/631 oraz uchylające rozporządzenia wykonawcze Komisji (UE) nr 1014/2010, (UE) nr 293/2012, (UE) 2017/1152 i (UE) 2017/1153 (Tekst mający znaczenie dla EOG)Wersja: aktualna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2021 nr 77 str. 8 z 2021.03.05
-
Akt prawnyobowiązującyDECYZJA WYKONAWCZA KOMISJI (UE) 2021/136 z dnia 4 lutego 2021 r. w sprawie sprostowania decyzji wykonawczej (UE) 2019/1119 w sprawie zatwierdzenia energooszczędnego oświetlenia zewnętrznego pojazdów wykorzystującego diody elektroluminescencyjne do stosowania w pojazdach wyposażonych w silnik spalinowy wewnętrznego spalania i zelektryfikowanych pojazdach hybrydowych bez doładowania zewnętrznego, jako technologii innowacyjnej umożliwiającej zmniejszenie emisji CO 2 pochodzących z samochodów osobowych na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 443/2009 oraz decyzji wykonawczej (UE) 2020/1339 w sprawie zatwierdzenia na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/631 energooszczędnego oświetlenia zewnętrznego pojazdów wykorzystującego diody elektroluminescencyjne jako technologii innowacyjnej umożliwiającej zmniejszenie emisji CO 2 z niektórych lekkich pojazdów użytkowych w związku ze zharmonizowaną światową procedurą badania pojazdów lekkichWersja: aktualna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2021 nr 42 str. 13 z 2021.02.05
-
Akt prawnyobowiązującyROZPORZĄDZENIE DELEGOWANE KOMISJI (UE) 2020/2173 z dnia 16 października 2020 r. zmieniające załączniki I, II i III do rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/631 w celu aktualizacji parametrów monitorowania i wyjaśnienia niektórych aspektów związanych ze zmianą regulacyjnej procedury badań (Tekst mający znaczenie dla EOG)Wersja: aktualna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2020 nr 433 str. 1 z 2020.12.22
-
Akt prawnyobowiązującyDECYZJA WYKONAWCZA KOMISJI (UE) 2020/1806 z dnia 25 listopada 2020 r. w sprawie zatwierdzenia stosowania funkcji automatycznego odłączania włączonego silnika w samochodach osobowych z silnikiem spalinowym oraz w samochodach osobowych będących hybrydowymi pojazdami elektrycznymi niedoładowywanymi zewnętrznie jako technologii innowacyjnej zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/631, a także uchylająca decyzje wykonawcze Komisji 2013/128/UE, 2013/341/UE, 2013/451/UE, 2013/529/UE, 2014/128/UE, 2014/465/UE, 2014/806/UE, (UE) 2015/158, (UE) 2015/206, (UE) 2015/279, (UE) 2015/295, (UE) 2015/1132, (UE) 2015/2280, (UE) 2016/160, (UE) 2016/265, (UE) 2016/588, (UE) 2016/362, (UE) 2016/587, (UE) 2016/1721, (UE) 2016/1926, (UE) 2017/785, (UE) 2017/1402, (UE) 2018/1876, (UE) 2018/2079, (UE) 2019/313, (UE) 2019/314, (UE) 2020/728, (UE) 2020/1102 i (UE) 2020/1222Wersja: aktualna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2020 nr 402 str. 91 z 2020.12.01
-
Akt prawnyobowiązującyDECYZJA WYKONAWCZA KOMISJI (UE) 2020/1714 z dnia 16 listopada 2020 r. zmieniająca decyzję wykonawczą (UE) 2019/1119 w odniesieniu do metody badania niektórych hybrydowych elektrycznych samochodów osobowych niedoładowywanych zewnętrznie i w celu uwzględnienia stosowania paliw alternatywnych oraz zmieniająca decyzję wykonawczą (UE) 2020/1339 w odniesieniu do tylnych świateł pozycyjnych (Tekst mający znaczenie dla EOG)Wersja: aktualna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2020 nr 384 str. 9 z 2020.11.17
Trwa ładowanie treści
POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00