Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
Data publikacji: 2024-06-13

Jak rozliczyć w księgach rachunkowych zakupione usługi reklamowe, które są częściowo refakturowane

PROBLEM

Nasza spółka w porozumieniu z partnerem biznesowym zamówiła usługę reklamową polegającą na zamieszczaniu w Internecie reklamy zachęcającej do skorzystania z oferowanych usług. Umówiliśmy się z partnerem, że koszty jej opracowania i zamieszczenia na stronach internetowych będą dzielone po połowie i zostaną przez nas refakturowane. W jaki sposób należy rozliczyć w księgach rachunkowych refakturowanie tej usługi? Czy jeśli te działania reklamowe w Internecie będą trwały 3 miesiące, to należy je rozliczać w czasie?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00