comment
Artykuł
Data publikacji: 2014-02-22
Zatrudnienie w urzędzie stażysty po odbyciu stażu
Osoba, która odbywała staż w urzędzie, gdy zamierza podjąć w tym miejscu zatrudnienie, musi wziąć udział w procedurze naboru. W trakcie postępowania zweryfikowane zostanie spełnianie przez nią niezbędnych wymogów, które muszą posiadać członkowie korpusu służby cywilnej.
Coraz częściej urzędy korzystają z pomocy stażystów. Wykonywanie zadań w okresie stażu, jeśli dotyczy absolwentów do 27. roku życia, trwać może przez 12 miesięcy. Może się tak zdarzyć, że stażyści wzorowo będą wykonywać swoje obowiązki, co może skłonić kierownika urzędu do ich zatrudnienia. W praktyce istnieje wątpliwość, czy już sprawdzona osoba musi przystąpić do otwartego i konkurencyjnego naboru na wolny etat.
Obowiązujące zasady
Pozostało 90% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Pobierz pliki wydania
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Książka