comment
Artykuł
Data publikacji: 2018-07-02
ZARZĄDZANIE CZASEM PRACY
Niniejszym artykułem mamy przyjemność zaprosić do lektury nowego cyklu „Nowoczesne kadry”. Będziemy starali się przybliżyć Państwu nie tylko ciekawe rozwiązania teleinformatyczne, programy komputerowe i aplikacje internetowe, ale wskażemy również inne, proste niekiedy porady i wskazówki, które mogą ułatwić codzienną pracę w kadrach.
Zdzisława Koźmin
Aby praca była wydajniejsza i mniej chaotyczna, każdy pracownik, nie tylko działu kadr, powinien być jednocześnie menedżerem do spraw czasu. Planowanie codziennych obowiązków, pracy oraz kontrola realizacji zadań zleconych to codzienność. W tych działaniach pomoże odpowiednia organizacja pracy.
Pozostało 89% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right