Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2024-10-10

wywiad

Pracownik biura rachunkowego też się dowie o rozliczeniach klienta

Sylwia Zdebiak: Od połowy października br. telefoniczny dostęp do indywidualnych informacji o podatniku, w zakresie posiadanego umocowania, będą miały również – oprócz pełnomocników ogólnych oraz użytkowników konta organizacji – osoby dysponujące pełnomocnictwem do podpisywania deklaracji (UPL- 1) lub pełnomocnictwem szczególnym (PPS-1)

Z internetowych stron urzędów skarbowych zniknęły numery telefonów tych urzędów. W zamian pojawiły się numery centralnej infolinii Krajowej Administracji Skarbowej. Czy pracownicy biur rachunkowych mogą teraz kontaktować się telefonicznie z urzędami skarbowymi w indywidualnych sprawach dotyczących podatkowych rozliczeń swoich klientów?

Sylwia Zdebiak, dyrektor departamentu relacji z klientami w Ministerstwie Finansów

Sylwia Zdebiak, dyrektor departamentu relacji z klientami w Ministerstwie Finansów

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00