Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2024-07-24

internet

Komisja Europejska otwiera czwarty front w sprawie subskrypcji Mety

 

Właściciel Facebooka i Instagrama do 1 września musi odpowiedzieć na zastrzeżenia sieci współpracy w dziedzinie ochrony konsumentów (CPC – zrzesza unijne organy ochrony konsumentów) w sprawie zasad korzystania z tych serwisów społecznościowych – czyli tzw. modelu „pay or okay”. Meta musi też zaproponować rozwiązania, które dostosują jej usługi do europejskich przepisów w zakresie ochrony najsłabszych uczestników rynku. Jeżeli nie podejmie niezbędnych kroków w sprawie zgłoszonych problemów, organy ds. ochrony konsumentów mogą zdecydować o zastosowaniu sankcji.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00