Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Orzeczenie

Wyrok WSA w Gliwicach z dnia 6 lutego 2012 r., sygn. III SA/Gl 1316/11

 

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Gliwicach w składzie następującym: Przewodniczący Sędzia NSA Henryk Wach, Sędziowie Sędzia WSA Marzanna Sałuda, Sędzia NSA Krzysztof Wujek (spr.), Protokolant St. sekretarz sądowy Beata Mahlhofer, po rozpoznaniu na rozprawie w dniu 31 stycznia 2012 r. przy udziale - sprawy ze skargi Gminy Miasta J. na interpretację indywidualną Ministra Finansów z dnia [...] r. nr [...] w przedmiocie podatku od towarów i usług oddala skargę.

Uzasadnienie

Wnioskiem z dnia 3 lutego 2011 r., uzupełnionym pismem z dnia 26 kwietnia 2011 r., Gmina J. zwróciła się do Dyrektora Izby Skarbowej w K. działającego z upoważnienia Ministra Finansów o udzielenie, na podstawie art. 14b § 7 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa (Dz. U. z 2005 r. Nr 8, poz. 60 ze zm.), powołanej dalej jako Ordynacja podatkowa, pisemnej interpretacji przepisów prawa podatkowego w indywidualnej sprawie dotyczącej podatku od towarów i usług w zakresie możliwości obniżenia podatku należnego o kwotę podatku naliczonego w części lub w całości w związku z realizacją projektu pn. "[...]".

W jego uzasadnieniu przedstawiono następujący stan faktyczny.

Wnioskodawca od 1 czerwca 2010 r. realizuje w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa [...] finansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego projekt pn. "[...]".

Projekt ten obejmuje przeprowadzenie kampanii wizerunkowej i produktowej ukierunkowanej na promocję inwestycyjną i gospodarczą J., realizowaną w kraju i za granicą, wykorzystującą na wielką skalę nowe media, a szczególnie narzędzie nowoczesnej komunikacji elektronicznej - Internet, przy jednoczesnym wsparciu tradycyjnych form promocji. Prócz wypromowania strategicznych dla rozwoju miasta terenów inwestycyjnych, ma on za zadanie wykreować markę J. poprzez spójny system identyfikacji wizualnej miasta.

Źródłem jego finansowania będzie w 85% Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego, a w 15% budżet gminy. Z powyższego opłacone zostaną następujące zadania:

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00