comment
Porada
Data publikacji: 2016-07-02
Jak rozliczyć należności po zmarłym pracowniku, jeżeli nie zgłosili się jego spadkobiercy
W pierwszych dniach maja 2016 r. zmarł nasz pracownik. Jednak małżonka zmarłego, jako jedyna osoba uprawniona do otrzymania po nim odprawy pośmiertnej i ekwiwalentu za niewykorzystany urlop, nie zgłosiła się po przysługujące jej należności. Dysponujemy tylko aktem zgonu pracownika. Czy w tej sytuacji wypłaty tych świadczeń powinniśmy dokonać np. na znane nam wspólne konto zmarłego pracownika i jego małżonki? Jak powinniśmy rozliczyć takie wypłaty pod względem podatkowo-składkowym i na jakim formularzu PIT wykazać - pyta Czytelniczka z Koszalina.
Pozostało 88% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Pobierz pliki wydania
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Szkolenie
Książka