comment
Porada
Data publikacji: 2007-10-20
Pracownik przechodzący na emeryturę lub rentę
Jakie obowiązki ma pracodawca wobec pracownika przechodzącego na emeryturę lub rentę? - pyta Czytelnik z Zamościa.
Do podstawowych obowiązków pracodawcy wobec pracownika przechodzącego na emeryturę lub rentę należą:
l przygotowanie odpowiednich dokumentów pracownika do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych,
l ochrona pracowników w wieku przedemerytalnym przed zwolnieniem z pracy,
l wypłata odprawy rentowej lub emerytalnej,
l prawidłowa wypłata wynagrodzeń i świadczeń z tytułu pracy,
udzielenie urlopu wypoczynkowego,
Pozostało 90% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Szkolenie
Książka