Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

TEMATY:
TEMATY:
Data publikacji: 2005-10-26

Zakres czynności

PYTANIE:
Zostałam zatrudniona w zakładzie przetwórstwa jako pomoc księgowej. Ostatnio dyrektor oświadczył mi, że w związku z tym, że chwilowo nie ma sekretarki, zmienia mi zakres czynności i od 1 stycznia będę pełnić również jej obowiązki. Poprzednia sekretarka została zwolniona za niedopełnienie swoich obowiązków, więc trochę obawiam się odpowiedzialności. Poza tym wydaje mi się, że dyrektor nie może tak po prostu zmienić mi zakresu czynności. Czy mam rację?
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00