Interpretacja indywidualna z dnia 26 września 2024 r., Dyrektor Krajowej Informacji Skarbowej, sygn. 0114-KDIP1-3.4012.517.2024.3.JG
Określenie podstawy opodatkowania sprzedawanych przez Państwa towarów/usług na zasadach promocyjnych.
Określenie podstawy opodatkowania sprzedawanych przez Państwa towarów/usług na zasadach promocyjnych.
1. Czy w świetle przedstawionego opisu stanu faktycznego i zdarzenia przyszłego prawidłowe jest stanowisko, zgodnie z którym oferowane przez Spółkę Produkty są produktami wytworzonymi przez Spółkę w rozumieniu art. 18eb ust. 2 ustawy o PDOP, uprawniającymi do skorzystania z odliczenia, o którym mowa w art. 18eb ustawy o PDOP? 2. Czy Nowe Produkty stanowią „produkty dotychczas nieoferowane”, o których
Czy uzyskanie przychodu ze sprzedaży produktu z opisanej w stanie faktycznym nowej linii produktów dostosowanych do klientów indywidualnych (produkty te będą dystrybuowane poprzez sieci handlowe), choćby z pierwszej niewielkiej partii będzie uprawniało Wnioskodawcę do skorzystania z ulgi opisanej w art. 18eb ustawy; - Czy Wnioskodawca prawidłowo odczytuje przepis art. 18eb pkt 4 (winno być: art.
Skutki podatkowe organizacji programów na rzecz klientów oraz obowiązki płatnika i obowiązki informacyjne w związku z wydaniem nagród w ramach programów.
Obowiązki płatnika w związku z wypłatą świadczeń w ramach akcji promocyjnej.
Czy spółka może zaliczyć do podatkowych kosztów uzyskania poniesione wydatki (faktura od podwykonawcy) związane z zainstalowaniem na rynku miasta lodowiska.
Czy przysługuje Państwu prawo do odliczenia 100% podatku naliczonego wynikającego z faktur dokumentujących wydatki związane z korzystaniem z Samochodu (stan faktyczny), jak również z nabyciem oraz eksploatacją Samochodu( X) (zdarzenie przyszłe), a Spółka nie jest i nie będzie zobowiązana do prowadzenie ewidencji przebiegu kilometrów dot. używania Samochodu i Samochodu (X).
Podatek od towarów i usług, który dotyczy podatku od towarów i usług w zakresie braku możliwości odzyskania w całości lub w części podatku naliczonego w związku z realizacją projektu.
Na Państwu nie będą ciążyły obowiązki płatnika tj. pobrania zryczałtowanego podatku dochodowego, o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy o PIT, z tytułu nagród związanych ze sprzedażą premiową towarów otrzymanych przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą, stanowiących przychód z tej działalności oraz obowiązki informacyjne.
W zakresie ustalenia czy Wnioskodawca będzie mieć prawo do zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów świadczeń wypłacanych Sponsorowanemu na podstawie Umowy sponsoringu i faktur wystawianych przez Sponsorowanego na podstawie tej Umowy.
Skutki podatkowe dla spółki przekazującej nagrodę polecającemu w ramach sprzedaży premiowej oraz możliwość skorzystania ze zwolnienia z podatku dochodowego na podstawie art. 21 ust. 1 pkt 68 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych.
Obowiązki płatnika związanych z organizacją akcji promocyjnych.
Prawo do odliczenia podatku VAT z faktur wystawianych przez trenera sportowego.
Wydanie interpretacji indywidualnej w zakresie obowiązków płatnika związanych z organizacją Akcji Promocyjnych.
Czy w świetle przepisów art. 15 ust. 1 ustawy o CIT, środki przeznaczone na wypłaty dla klientów w związku z realizacją akcji (…), Spółka będzie mogła zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów?
Dotyczy podatku od towarów i usług w zakresie braku możliwości odliczenia podatku VAT od wydatków poniesionych w związku z realizacją projektu.
Dotyczy obowiązków płatnika związanych z organizacją Akcji Promocyjnych.
Dotyczy przychodów i kosztów podatkowych z tytułu sprzedaży cateringu po promocyjnej cenie.
Wydanie interpretacji indywidualnej dotyczącej zakresu obowiązków płatnika związanych z organizacją akcji promocyjnych.
Nakłady ponoszone przez Spółkę w celu realizacji Inwestycji Kompensacyjnych będą stanowiły koszty uzyskania przychodów
w zakresie możliwości zaliczenia do kosztów uzyskania przychodów wydatków na wsparcie finansowe przekazywane przez Spółkę na rzecz Gminy w celu realizacji Inwestycji Kompensacyjnych
Ponoszone koszty na zakup i użytkowanie samochodu, wydatków na koszty promocji oraz na posiłki w restauracji.
w zakresie obowiązków płatnika z tytułu nagród w akcjach marketingowych, akcjach promocyjnych, loteriach w przypadku gdy uczestnikami są przedsiębiorcy będący podatnikami podatku dochodowego od osób prawnych