Filtry
-
Akt prawnyarchiwalnyDECYZJA KOMISJI z dnia 23 stycznia 2009 r. zmieniająca decyzje 2006/861/WE i 2006/920/WE w sprawie technicznych specyfikacji interoperacyjności w zakresie podsystemów transeuropejskiego systemu kolei konwencjonalnych (notyfikowana jako dokument nr C(2009) 38) (Tekst mający znaczenie dla EOG) (2009/107/WE)Wersja: archiwalna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2009 nr 45 str. 1 z 2009.02.14
-
Akt prawnyoczekującyDECYZJA KOMISJI z dnia 22 lipca 2009 r. zmieniająca decyzję 2006/679/WE w odniesieniu do wdrażania technicznej specyfikacji dla interoperacyjności odnoszącej się do podsystemu sterowania ruchem kolejowym transeuropejskiego systemu kolei konwencjonalnych (notyfikowana jako dokument nr C(2009) 5607) (Tekst mający znaczenie dla EOG) (2009/561/WE)Wersja: oczekująca | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2009 nr 194 str. 60 z 2009.07.25
-
Akt prawnyarchiwalnyDYREKTYWA KOMISJI 2009/131/WE z dnia 16 października 2009 r. zmieniająca załącznik VII do dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2008/57/WE w sprawie interoperacyjności systemu kolei we Wspólnocie (Tekst mający znaczenie dla EOG)Wersja: archiwalna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2009 nr 273 str. 12 z 2009.10.17
-
Akt prawnyoczekującyDECYZJA KOMISJI z dnia 30 listopada 2009 r. w sprawie dokumentu referencyjnego, o którym mowa w art. 27 ust. 4 dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2008/57/WE w sprawie interoperacyjności systemu kolei we Wspólnocie (notyfikowana jako dokument nr C(2009) 8680) (Tekst mający znaczenie dla EOG) (2009/965/WE)Wersja: oczekująca | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2009 nr 341 str. 1 z 2009.12.22
-
Akt prawnyoczekującyDECYZJA KOMISJI z dnia 19 października 2009 r. zmieniająca decyzje 2006/679/WE oraz 2006/860/WE w zakresie technicznych specyfikacji interoperacyjności dotyczących podsystemów transeuropejskich systemów kolei konwencjonalnych i kolei dużych prędkości (notyfikowana jako dokument nr C(2009) 7787) (Tekst mający znaczenie dla EOG) (2010/79/WE)Wersja: oczekująca | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2010 nr 37 str. 74 z 2010.02.10
-
Akt prawnyoczekującyDECYZJA KOMISJI z dnia 26 kwietnia 2010 r. w sprawie przyznania Luksemburgowi częściowego odstępstwa od decyzji 2006/66/WE dotyczącej technicznej specyfikacji dla interoperacyjności odnoszącej się do podsystemu „tabor kolejowy - hałas” transeuropejskiego systemu kolei konwencjonalnych oraz od decyzji 2006/861/WE dotyczącej technicznej specyfikacji dla interoperacyjności odnoszącej się do podsystemu „tabor kolejowy - wagony towarowe” transeuropejskiego systemu kolei konwencjonalnych (notyfikowana jako dokument nr C(2010) 2546) (Jedynie tekst w języku francuskim jest autentyczny) (2010/234/UE)Wersja: oczekująca | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2010 nr 105 str. 112 z 2010.04.27
-
Akt prawnyoczekującyDECYZJA KOMISJI z dnia 28 kwietnia 2010 r. w sprawie przyznania Francji częściowego odstępstwa od decyzji 2006/66/WE dotyczącej technicznej specyfikacji dla interoperacyjności odnoszącej się do podsystemu „tabor kolejowy - hałas” transeuropejskiego systemu kolei konwencjonalnych oraz od decyzji 2006/861/WE dotyczącej technicznej specyfikacji dla interoperacyjności odnoszącej się do podsystemu „tabor kolejowy - wagony towarowe” transeuropejskiego systemu kolei konwencjonalnych (notyfikowana jako dokument nr C(2010) 2588) (Jedynie tekst w języku francuskim jest autentyczny) (2010/245/UE)Wersja: oczekująca | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2010 nr 107 str. 24 z 2010.04.29
-
Akt prawnyoczekującyDECYZJA KOMISJI z dnia 21 października 2010 r. zmieniająca decyzje 2006/920/WE i 2008/231/WE dotyczące technicznych specyfikacji interoperacyjności podsystemu „Ruch kolejowy” transeuropejskich systemów kolei konwencjonalnych i kolei dużych prędkości (notyfikowana jako dokument nr C(2010) 7179) (Tekst mający znaczenie dla EOG) (2010/640/UE)Wersja: oczekująca | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2010 nr 280 str. 29 z 2010.10.26
-
Akt prawnyoczekującyDECYZJA KOMISJI z dnia 9 listopada 2010 r. w sprawie modułów procedur oceny zgodności, przydatności do stosowania i weryfikacji WE stosowanych w technicznych specyfikacjach interoperacyjności przyjętych na mocy dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2008/57/WE (notyfikowana jako dokument nr C(2010) 7582) (Tekst mający znaczenie dla EOG) (2010/713/UE)Wersja: oczekująca | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2010 nr 319 str. 1 z 2010.12.04
-
Akt prawnyoczekującyDECYZJA KOMISJI z dnia 10 lutego 2011 r. zmieniająca decyzję 2007/756/WE przyjmującą wspólną specyfikację dotyczącą krajowego rejestru pojazdów kolejowych (notyfikowana jako dokument nr C(2011) 665) (Tekst mający znaczenie dla EOG) (2011/107/UE)Wersja: oczekująca | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2011 nr 43 str. 33 z 2011.02.17
-
Akt prawnyoczekującyDECYZJA KOMISJI z dnia 9 marca 2011 r. w sprawie publikacji dokumentu referencyjnego i administrowania dokumentem referencyjnym, o którym mowa w art. 27 ust. 4 dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2008/57/WE w sprawie interoperacyjności systemu kolei we Wspólnocie (notyfikowana jako dokument nr C(2011) 1536) (Tekst mający znaczenie dla EOG) (2011/155/UE)Wersja: oczekująca | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2011 nr 63 str. 22 z 2011.03.10
-
Akt prawnyarchiwalnyROZPORZĄDZENIE KOMISJI (UE) NR 201/2011 z dnia 1 marca 2011 r. w sprawie wzoru deklaracji zgodności z dopuszczonym typem pojazdu szynowego (Tekst mający znaczenie dla EOG)Wersja: archiwalna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2011 nr 57 str. 8 z 2011.03.02
-
Akt prawnyarchiwalnyDYREKTYWA KOMISJI 2011/18/UE z dnia 1 marca 2011 r. zmieniająca załączniki II, V i VI do dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2008/57/WE w sprawie interoperacyjności systemu kolei we Wspólnocie (Tekst mający znaczenie dla EOG)Wersja: archiwalna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2011 nr 57 str. 21 z 2011.03.02
-
Akt prawnyarchiwalnyDECYZJA KOMISJI z dnia 4 kwietnia 2011 r. dotycząca technicznej specyfikacji interoperacyjności odnoszącej się do podsystemu „Tabor kolejowy - hałas” transeuropejskiego systemu kolei konwencjonalnych (notyfikowana jako dokument nr C(2011) 658) (Tekst mający znaczenie dla EOG) (2011/229/UE)Wersja: archiwalna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2011 nr 99 str. 1 z 2011.04.13
-
Akt prawnyobowiązującyZALECENIE KOMISJI z dnia 29 marca 2011 r. w sprawie zezwoleń na dopuszczenie do eksploatacji podsystemów strukturalnych i pojazdów na mocy dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2008/57/WE (Tekst mający znaczenie dla EOG) (2011/217/UE)Wersja: aktualna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2011 nr 95 str. 1 z 2011.04.08
-
Akt prawnyobowiązującyROZPORZĄDZENIE KOMISJI (UE) NR 454/2011 z dnia 5 maja 2011 r. w sprawie technicznej specyfikacji interoperacyjności odnoszącej się do podsystemu „Aplikacje telematyczne dla przewozów pasażerskich” transeuropejskiego systemu kolei (Tekst mający znaczenie dla EOG)Wersja: aktualna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2011 nr 123 str. 11 z 2011.05.12
-
Akt prawnyarchiwalnyDECYZJA KOMISJI z dnia 26 kwietnia 2011 r. dotycząca technicznej specyfikacji interoperacyjności podsystemu „Infrastruktura” transeuropejskiego systemu kolei konwencjonalnych (notyfikowana jako dokument nr C(2011) 2741) (Tekst mający znaczenie dla EOG) (2011/275/UE)Wersja: archiwalna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2011 nr 126 str. 53 z 2011.05.14
-
Akt prawnyarchiwalnyDECYZJA KOMISJI z dnia 26 kwietnia 2011 r. dotycząca technicznej specyfikacji interoperacyjności podsystemu „Energia” transeuropejskiego systemu kolei konwencjonalnych (notyfikowana jako dokument nr C(2011) 2740) (Tekst mający znaczenie dla EOG) (2011/274/UE)Wersja: archiwalna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2011 nr 126 str. 1 z 2011.05.14
-
Akt prawnyarchiwalnyDECYZJA KOMISJI z dnia 26 kwietnia 2011 r. w sprawie technicznej specyfikacji interoperacyjności odnoszącej się do podsystemu „Tabor - lokomotywy i tabor pasażerski” w transeuropejskim systemie kolei konwencjonalnych (notyfikowana jako dokument nr C(2011) 2737) (Tekst mający znaczenie dla EOG) (2011/291/UE)Wersja: archiwalna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2011 nr 139 str. 1 z 2011.05.26
-
Akt prawnyarchiwalnyDECYZJA KOMISJI z dnia 12 maja 2011 r. w sprawie technicznej specyfikacji interoperacyjności w zakresie podsystemu „Ruch kolejowy” transeuropejskiego systemu kolei konwencjonalnych (notyfikowana jako dokument nr C(2011) 3099) (Tekst mający znaczenie dla EOG) (2011/314/UE)Wersja: archiwalna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2011 nr 144 str. 1 z 2011.05.31
-
Akt prawnyarchiwalnyDECYZJA WYKONAWCZA KOMISJI z dnia 15 września 2011 r. w sprawie wspólnych specyfikacji rejestru infrastruktury kolejowej (notyfikowana jako dokument nr C(2011) 6383) (Tekst mający znaczenie dla EOG) (2011/633/UE)Wersja: archiwalna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2011 nr 256 str. 1 z 2011.10.01
-
Akt prawnyobowiązującyDECYZJA WYKONAWCZA KOMISJI z dnia 4 października 2011 r. w sprawie europejskiego rejestru typów pojazdów kolejowych dopuszczonych do eksploatacji (notyfikowana jako dokument nr C(2011) 6974) (Tekst mający znaczenie dla EOG) (2011/665/UE)Wersja: aktualna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2011 nr 264 str. 32 z 2011.10.08
-
Akt prawnyarchiwalnyDECYZJA KOMISJI z dnia 25 stycznia 2012 r. w sprawie technicznej specyfikacji interoperacyjności w zakresie podsystemów „Sterowanie” transeuropejskiego systemu kolei (notyfikowana jako dokument nr C(2012) 172) (Tekst mający znaczenie dla EOG) (2012/88/UE)Wersja: aktualna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2012 nr 51 str. 1 z 2012.02.23
-
Akt prawnyarchiwalnyROZPORZĄDZENIE KOMISJI (UE) NR 328/2012 z dnia 17 kwietnia 2012 r. zmieniające rozporządzenie (WE) nr 62/2006 dotyczące technicznej specyfikacji dla interoperacyjności odnoszącej się do podsystemu aplikacji telematycznych dla przewozów towarowych transeuropejskiego systemu kolei konwencjonalnych (Tekst mający znaczenie dla EOG)Wersja: archiwalna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2012 nr 106 str. 14 z 2012.04.18
-
Akt prawnyobowiązującyROZPORZĄDZENIE KOMISJI (UE) NR 665/2012 z dnia 20 lipca 2012 r. zmieniające rozporządzenie (UE) nr 454/2011 w sprawie technicznej specyfikacji interoperacyjności odnoszącej się do podsystemu „Aplikacje telematyczne dla przewozów pasażerskich” transeuropejskiego systemu kolei (Tekst mający znaczenie dla EOG)Wersja: aktualna | Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2012 nr 194 str. 1 z 2012.07.21
Trwa ładowanie treści
POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00