-
Artykułz dnia 06.12.2024Prawa konsumenta nie tylko od święta06.12.2024
-
Artykułz dnia 29.08.2024UOKiK karze firmy naciągające konsumentów podczas pokazów29.08.2024
-
Artykułz dnia 23.04.2024Nawet po decyzji UOKiK niełatwo wywalczyć swoje prawa23.04.2024
-
Artykułz dnia 23.04.2024Kupowanie opinii o produkcie lub usłudze firmy naraża ją na kłopoty23.04.2024
-
Artykułz dnia 13.02.2024Zmiana ceny usługi subskrypcji jest możliwa tylko za zgodą konsumenta13.02.2024
-
ArtykułaktualnySprzedaż przez Internet - Dyrektywa Omnibus - Dyrektywa Cyfrowa - Dyrektywa Towarowa03.03.2023
-
Artykułz dnia 27.02.2023Konsekwencje za fałszywe opinie poniesie tylko przedsiębiorca27.02.2023
-
Artykułz dnia 13.02.2023Jak nie dać się (o)skalpować botom internetowym13.02.2023
-
Artykułz dnia 22.01.2023Prawo konsumenckie: dyrektywa Omnibus wprowadza nowy ład22.01.2023
-
ArtykułaktualnyNowe obowiązki sprzedawców i zakazy obowiązujące w obrocie z konsumentami14.12.2022
-
Artykułz dnia 17.10.2022Prezes UOKiK sprawdza kryptoreklamę w portalach17.10.2022
-
Artykułz dnia 14.06.2022Koniec z kupowaniem opinii o produktach i usługach14.06.2022
-
Artykułz dnia 03.06.2022Dyrektywa Omnibus. Co się zmieni dla sprzedawców i producentów03.06.2022
-
ArtykułISO i normalizacja w firmie25.05.2010
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00