-
Artykułz dnia 13.03.2023Deutsche Bank ma zapłacić5,7 mln zł kary13.03.2023
-
ArtykułaktualnySprzedaż przez Internet - Dyrektywa Omnibus - Dyrektywa Cyfrowa - Dyrektywa Towarowa03.03.2023
-
Artykułz dnia 27.02.2023Konsekwencje za fałszywe opinie poniesie tylko przedsiębiorca27.02.2023
-
Artykułz dnia 13.02.2023Jak nie dać się (o)skalpować botom internetowym13.02.2023
-
Artykułz dnia 22.01.2023Prawo konsumenckie: dyrektywa Omnibus wprowadza nowy ład22.01.2023
-
ArtykułaktualnyUstawy: o prawach konsumenta, przeciwdziałaniu nieuczciwym praktykom rynkowym i informowaniu o cenach towarów i usług21.12.2022
-
ArtykułaktualnyNowe obowiązki sprzedawców i zakazy obowiązujące w obrocie z konsumentami14.12.2022
-
Poradaz dnia 08.11.2022Owocowy mus z kofeiną może wprowadzać w błąd08.11.2022
-
Artykułz dnia 17.10.2022Prezes UOKiK sprawdza kryptoreklamę w portalach17.10.2022
-
Artykułz dnia 14.06.2022Koniec z kupowaniem opinii o produktach i usługach14.06.2022
-
Artykułz dnia 03.06.2022Dyrektywa Omnibus. Co się zmieni dla sprzedawców i producentów03.06.2022
-
Artykułz dnia 13.04.2022Prawa konsumenta w pogoni za cyfrową rewolucją13.04.2022
-
ArtykułWszystko o nieuczciwych praktykach rynkowych - co grozi nieuczciwym przedsiębiorcom po 21 grudnia 2007 r.29.06.2018
-
ArtykułPrzeciwdziałanie nieuczciwym praktykom rynkowym - Przewodnik po zmianach przepisów 2014/201529.06.2018
-
PoradaPrzedawnienie roszczeń w praktyce18.02.2014
-
ArtykułISO i normalizacja w firmie25.05.2010
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00