Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Orzeczenie

Wyrok WSA w Krakowie z dnia 27 padziernika 2011 r., sygn. II SA/Kr 124/11

 

Wojewódzki Sąd Administracyjny w Krakowie w składzie następującym: Przewodniczący: Sędzia WSA Wojciech Jakimowicz (spr.) Sędziowie : WSA Jacek Bursa NSA Joanna Tuszyńska Protokolant : Małgorzata Piwowar po rozpoznaniu na rozprawie w dniu 27 października 2011 r. sprawy ze skargi B.B. i R.B. na decyzję Samorządowego Kolegium Odwoławczego w K. z dnia 16 września 1999 r. nr [...] w przedmiocie warunków zabudowy i zagospodarowania terenu. uchyla zaskarżoną decyzję oraz poprzedzającą ją decyzję organu I instancji

Uzasadnienie

Prezydent Miasta K. decyzją z dnia [...] lipca 1999 r., nr [...], znak: [...] ustalił na wniosek J.S. warunki zabudowy i zagospodarowania terenu dla inwestycji polegającej na budowie parkingu strzeżonego na około 47 miejsc postojowych oraz 10 miejsc dla potrzeb autokomisu, z obiektem dozoru, na zasadzie lokalizacji tymczasowej, do czasu przystąpienia do budowy planowanego węzła drogowego [...].

W uzasadnieniu wskazano, że planowane zamierzenie inwestycyjne jest zgodne z ustaleniami miejscowego planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego miasta K. zatwierdzonego uchwałą Wojewódzkiej Rady Narodowej w K. nr [...] z dnia 20 czerwca 1977 r. (Dz. Urz. [...]) z odstępstwem od ustaleń planu, zatwierdzonym zarządzeniem Wojewody K. nr [...] z dnia 31 grudnia 1984 r. (Dz. Urz. Województwa [...] ) oraz ze zmianami zatwierdzonymi uchwałą nr [...] Rady Miejskiej w K. z dnia 4 czerwca 1992 r. (Dz. Urz. [...] oraz uchwałą nr [...] Rady Miejskiej w K. z dnia 25 listopada 1994 r. (Dz. Urz. Woj. [...]). Planowana inwestycja położona jest w terenie:

- o symbolu [...]: "projektowana trasa główna obszarowa o przekroju 2x3 pasy ruchu. Rezerwa dla ewentualnego wprowadzenia nowoczesnego, szybkiego, przepustowego środka przewozowego komunikacji zbiorczej. Rezerwowanie możliwości wprowadzenia niezależnych od jezdni ścieżek rowerowych. Wykonana jedna jezdnia (północna)"

- o symbolu [...]: "projektowana trasa główna obszarowa o przekroju 2x2 pasy ruchu"

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00