Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

TEMATY:
TEMATY:
Data publikacji: 2014-02-15

Jak należy prawidłowo określić miejsce wypłaty wynagrodzenia

Inspektor pracy podczas kontroli zarzucił nam, że w regulaminie pracy nie wskazaliśmy miejsca wypłaty wynagrodzenia. W jaki sposób powinniśmy je określić - pyta Czytelnik z Gdańska.

Powinni Państwo określić w regulaminie pracy, że pensja będzie wypłacana pracownikom w siedzibie firmy lub w miejscu wykonywania pracy przez pracownika.

Najczęściej będzie to pomieszczenie, w którym pracodawca umożliwia pracownikowi odbiór pensji, tj. w którym wypłata następuje do rąk pracownika, np. kasa.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00