Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Porada aktualna na dzień 20-11-2024
Porada aktualna na dzień 20-11-2024
Data publikacji: 2024-11-15

Czy można stosować dwie listy obecności w przypadku, gdy pracownicy pracują w dwóch lokalizacjach

PROBLEM

Pracownice pracujące na kasie mają w warunkach zatrudnienia wpisane miejsce - MIELEC, bez wskazania konkretnego adresu. Aktualnie podjęto decyzję, że pracownice będą pracować cyklicznie, raz na kasie jednego basenu, a następnie na kasie drugiego basenu. Obiekty są od siebie oddalone o ok. 4 km. W związku z w/w decyzją pojawił się problem co do list obecności. Czy mogą być w zakładzie dwie listy obecności, a pracownice mogą się wpisywać na tę listę, gdzie obecnie pracują? Na koniec kwartału ewidencja będzie sporządzana na podstawie dwóch list obecności. Czy istnieją względem takiego rozwiązania jakieś przeciwskazania?

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00