Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2007-03-03

Zakres obowiązków dla pracownika

Niedawno podjąłem działalność gospodarczą. Zamierzam zatrudnić dwóch pracowników. Interesuje mnie kwestia zakresu obowiązków pracowników. W jakiej formie należy go sporządzić i co taki zakres obowiązków powinien zawierać? - pyta Czytelnik z Łodzi.
Przepisy prawa pracy nie precyzują formy, w jakiej należy sporządzić zakres obowiązków dla pracowników. A zatem pracodawca może to uczynić zarówno w formie pisemnej, jak i ustnej.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00