Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Data publikacji: 2007-02-24

Zakres informacji przekazywanych pracownikom po ich zatrudnieniu

Przekazuję każdej nowo zatrudnionej osobie informacje o obowiązujących w zakładzie pracy aktach wewnętrznych (regulamin pracy i regulamin wynagradzania). Czy muszę przekazywać im jeszcze jakieś informacje dotyczące ich zatrudnienia? - pyta Czytelnik z Wołomina.
Każdy zatrudniony pracownik powinien otrzymać odrębnym pismem informację dotyczącą pewnych spraw wynikających z ich stosunku pracy. Jej otrzymanie pracownik potwierdza na piśmie - potwierdzenie to powinno zostać umieszczone w jego aktach osobowych. Obowiązek ten może zostać spełniony przez wskazanie przez pracodawcę odpowiednich przepisów prawa pracy.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00