comment
Artykuł
Data publikacji: 2018-07-02
Bezpieczna praca w biurze
Podczas wykonywania pracy biurowej często dochodzi do wypadków z powodu nieprzestrzegania norm, przepisów i braku dostatecznej kontroli.
Dyrektywy europejskie, uchwalane przez Radę Unii Europejskiej, jasno określają obowiązki pracodawców, jeśli chodzi o zapobieganie zagrożeniom w miejscu pracy. Jednak wielu przedsiębiorców, zwłaszcza właścicieli niewielkich firm, sprawy zdrowia i bezpieczeństwa pracowników stawia na ostatnim miejscu. Tym samym zwiększają ryzyko wypadków w pracy, absencję i stres pracowników, a zmniejszają wykorzystanie ich umiejętności i potencjału.
Pozostało 90% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Szkolenie
Książka