Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Artykuł

Data publikacji: 2018-07-02

Bezpieczna praca w biurze

Podczas wykonywania pracy biurowej często dochodzi do wypadków z powodu nieprzestrzegania norm, przepisów i braku dostatecznej kontroli.

Dyrektywy europejskie, uchwalane przez Radę Unii Europejskiej, jasno określają obowiązki pracodawców, jeśli chodzi o zapobieganie zagrożeniom w miejscu pracy. Jednak wielu przedsiębiorców, zwłaszcza właścicieli niewielkich firm, sprawy zdrowia i bezpieczeństwa pracowników stawia na ostatnim miejscu. Tym samym zwiększają ryzyko wypadków w pracy, absencję i stres pracowników, a zmniejszają wykorzystanie ich umiejętności i potencjału.
close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00