comment
Porada
Data publikacji: 2003-06-05
Sprawy kadrowe
Pomieszczenia a rodzaj wykonywanej pracy
Bezpieczeństwo i higiena pracy
Jakie warunki powinny spełniać pomieszczenia pracy, w których są zatrudniani pracownicy administracyjno-biurowi?
Jan K. z Łomży
Pracodawca jest obowiązany zapewniać pomieszczenia pracy odpowiednie do rodzaju wykonywanych prac i liczby zatrudnionych pracowników, utrzymywać obiekty budowlane i znajdujące się w nich pomieszczenia pracy, a także tereny i urządzenia z nimi związane, w stanie zapewniającym bezpieczne i higieniczne warunki pracy (art. 214 § 1 i 2 k.p.).
Pozostało 85% treści
Chcesz uzyskać dostęp? Skorzystaj z bezpłatnego abonamentu
Zobacz także
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
-
keyboard_arrow_right
Szkolenie
Książka