Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
insert_drive_file

Formularz

TEMATY:
TEMATY:

Świadectwo pracy

Opublikowano:
Rozporządzenie Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 30 grudnia 2016 r. w sprawie świadectwa pracy (Dz.U 2018, poz. 1289 ostatnia zmiana: Dz.U. 2024 poz. 1016).


Wersja obowiązująca od 10.07.2024 r.

 

 
Wersja obowiązująca od 23.05.2023 r.

Formularz obowiązuje od 23.05.2023 r.
 
Świadectwo pracy jest dokumentem wydawanym pracownikowi przez pracodawcę w związku z wygaśnięciem, lub rozwiązaniem stosunku pracy. Zawiera podstawowe informacje dotyczące stosunku pracy, który ustał, np. okres wykonywanej pracy, rodzaj wykonywanej pracy, zajmowane przez pracownika stanowiska w trakcie zatrudnienia, sposób ustania stosunku pracy. W świadectwie pracy znajduje się także informacja, z jakich urlopów korzystał pracownik w trakcie zatrudnienia oraz stan ich wykorzystania. Na dokumencie tym mogą być wymienione okresy nieskładkowe oraz dni, za które pracownik nie zachował prawa do wynagrodzenia, a także informacja o zajęciu wynagrodzenia za pracę.
 

Pracodawca wydaje świadectwo pracy bezpośrednio pracownikowi albo osobie upoważnionej przez pracownika. Upoważnienie może być dostarczone pracodawcy w postaci papierowej lub elektronicznej.

W razie wygaśnięcia stosunku pracy z powodu śmierci pracownika, pracodawca sporządza świadectwo pracy i włącza je do akt osobowych zmarłego pracownika. Na wniosek małżonka lub innej osoby uprawnionej do ubiegania się o rentę rodzinną w myśl przepisów o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, a w razie braku takich osób − innej osoby będącej spadkobiercą tego pracownika, złożony w postaci papierowej lub elektronicznej, pracodawca wydaje świadectwo pracy w ciągu 7 dni od dnia złożenia wniosku.

Formularz obowiązuje od 23.05.2023 r.
 
Świadectwo pracy jest dokumentem wydawanym pracownikowi przez pracodawcę w związku z wygaśnięciem, lub rozwiązaniem stosunku pracy. Zawiera podstawowe informacje dotyczące stosunku pracy, który ustał, np. okres wykonywanej pracy, rodzaj wykonywanej pracy, zajmowane przez pracownika stanowiska w trakcie zatrudnienia, sposób ustania stosunku pracy. W świadectwie pracy znajduje się także informacja, z jakich urlopów korzystał pracownik w trakcie zatrudnienia oraz stan ich wykorzystania. Na dokumencie tym mogą być wymienione okresy nieskładkowe oraz dni, za które pracownik nie zachował prawa do wynagrodzenia, a także informacja o zajęciu wynagrodzenia za pracę.
 

Pracodawca wydaje świadectwo pracy bezpośrednio pracownikowi albo osobie upoważnionej przez pracownika. Upoważnienie może być dostarczone pracodawcy w postaci papierowej lub elektronicznej.

W razie wygaśnięcia stosunku pracy z powodu śmierci pracownika, pracodawca sporządza świadectwo pracy i włącza je do akt osobowych zmarłego pracownika. Na wniosek małżonka lub innej osoby uprawnionej do ubiegania się o rentę rodzinną w myśl przepisów o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, a w razie braku takich osób − innej osoby będącej spadkobiercą tego pracownika, złożony w postaci papierowej lub elektronicznej, pracodawca wydaje świadectwo pracy w ciągu 7 dni od dnia złożenia wniosku.

 

 
Wersja obowiązująca od 23.05.2023 r. (z możliwością dodawania wielu pozycji)

Formularz obowiązuje od 23.05.2023 r.

Świadectwo pracy jest dokumentem wydawanym pracownikowi przez pracodawcę w związku z wygaśnięciem, lub rozwiązaniem stosunku pracy. Zawiera podstawowe informacje dotyczące stosunku pracy, który ustał, np. okres wykonywanej pracy, rodzaj wykonywanej pracy, zajmowane przez pracownika stanowiska w trakcie zatrudnienia, sposób ustania stosunku pracy. W świadectwie pracy znajduje się także informacja, z jakich urlopów korzystał pracownik w trakcie zatrudnienia oraz stan ich wykorzystania. Na dokumencie tym mogą być wymienione okresy nieskładkowe oraz dni, za które pracownik nie zachował prawa do wynagrodzenia, a także informacja o zajęciu wynagrodzenia za pracę.

Pracodawca wydaje świadectwo pracy bezpośrednio pracownikowi albo osobie upoważnionej przez pracownika. Upoważnienie może być dostarczone pracodawcy w postaci papierowej lub elektronicznej. W razie wygaśnięcia stosunku pracy z powodu śmierci pracownika, pracodawca sporządza świadectwo pracy i włącza je do akt osobowych zmarłego pracownika. Na wniosek małżonka lub innej osoby uprawnionej do ubiegania się o rentę rodzinną w myśl przepisów o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, a w razie braku takich osób − innej osoby będącej spadkobiercą tego pracownika, złożony w postaci papierowej lub elektronicznej, pracodawca wydaje świadectwo pracy w ciągu 7 dni od dnia złożenia wniosku.

Formularz obowiązuje od 23.05.2023 r.

Świadectwo pracy jest dokumentem wydawanym pracownikowi przez pracodawcę w związku z wygaśnięciem, lub rozwiązaniem stosunku pracy. Zawiera podstawowe informacje dotyczące stosunku pracy, który ustał, np. okres wykonywanej pracy, rodzaj wykonywanej pracy, zajmowane przez pracownika stanowiska w trakcie zatrudnienia, sposób ustania stosunku pracy. W świadectwie pracy znajduje się także informacja, z jakich urlopów korzystał pracownik w trakcie zatrudnienia oraz stan ich wykorzystania. Na dokumencie tym mogą być wymienione okresy nieskładkowe oraz dni, za które pracownik nie zachował prawa do wynagrodzenia, a także informacja o zajęciu wynagrodzenia za pracę.

Pracodawca wydaje świadectwo pracy bezpośrednio pracownikowi albo osobie upoważnionej przez pracownika. Upoważnienie może być dostarczone pracodawcy w postaci papierowej lub elektronicznej. W razie wygaśnięcia stosunku pracy z powodu śmierci pracownika, pracodawca sporządza świadectwo pracy i włącza je do akt osobowych zmarłego pracownika. Na wniosek małżonka lub innej osoby uprawnionej do ubiegania się o rentę rodzinną w myśl przepisów o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, a w razie braku takich osób − innej osoby będącej spadkobiercą tego pracownika, złożony w postaci papierowej lub elektronicznej, pracodawca wydaje świadectwo pracy w ciągu 7 dni od dnia złożenia wniosku.

 


Wersja obowiązująca od 7.09.2019 r.

 

 


Wersja obowiązująca od 7.09.2019 r.

Formularz obowiązuje od 29.06.2019 r.
Świadectwo pracy jest dokumentem wydawanym pracownikowi przez pracodawcę w związku z wygaśnięciem, lub rozwiązaniem stosunku pracy. Zawiera podstawowe informacje dotyczące stosunku pracy, który ustał, np. okres wykonywanej pracy, rodzaj wykonywanej pracy, zajmowane przez pracownika stanowiska w trakcie zatrudnienia, sposób ustania stosunku pracy. W świadectwie pracy znajduje się także informacja, z jakich urlopów korzystał pracownik w trakcie zatrudnienia oraz stan ich wykorzystania. Na dokumencie tym mogą być wymienione okresy nieskładkowe oraz dni, za które pracownik nie zachował prawa do wynagrodzenia, a także informacja o zajęciu wynagrodzenia za pracę.
 

Pracodawca wydaje świadectwo pracy bezpośrednio pracownikowi albo osobie upoważnionej przez pracownika. Upoważnienie może być dostarczone pracodawcy w postaci papierowej lub elektronicznej.

W razie wygaśnięcia stosunku pracy z powodu śmierci pracownika, pracodawca sporządza świadectwo pracy i włącza je do akt osobowych zmarłego pracownika. Na wniosek małżonka lub innej osoby uprawnionej do ubiegania się o rentę rodzinną w myśl przepisów o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, a w razie braku takich osób − innej osoby będącej spadkobiercą tego pracownika, złożony w postaci papierowej lub elektronicznej, pracodawca wydaje świadectwo pracy w ciągu 7 dni od dnia złożenia wniosku.

Formularz obowiązuje od 29.06.2019 r.
Świadectwo pracy jest dokumentem wydawanym pracownikowi przez pracodawcę w związku z wygaśnięciem, lub rozwiązaniem stosunku pracy. Zawiera podstawowe informacje dotyczące stosunku pracy, który ustał, np. okres wykonywanej pracy, rodzaj wykonywanej pracy, zajmowane przez pracownika stanowiska w trakcie zatrudnienia, sposób ustania stosunku pracy. W świadectwie pracy znajduje się także informacja, z jakich urlopów korzystał pracownik w trakcie zatrudnienia oraz stan ich wykorzystania. Na dokumencie tym mogą być wymienione okresy nieskładkowe oraz dni, za które pracownik nie zachował prawa do wynagrodzenia, a także informacja o zajęciu wynagrodzenia za pracę.
 

Pracodawca wydaje świadectwo pracy bezpośrednio pracownikowi albo osobie upoważnionej przez pracownika. Upoważnienie może być dostarczone pracodawcy w postaci papierowej lub elektronicznej.

W razie wygaśnięcia stosunku pracy z powodu śmierci pracownika, pracodawca sporządza świadectwo pracy i włącza je do akt osobowych zmarłego pracownika. Na wniosek małżonka lub innej osoby uprawnionej do ubiegania się o rentę rodzinną w myśl przepisów o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, a w razie braku takich osób − innej osoby będącej spadkobiercą tego pracownika, złożony w postaci papierowej lub elektronicznej, pracodawca wydaje świadectwo pracy w ciągu 7 dni od dnia złożenia wniosku.

 

 


Wersja obowiązująca od 7.09.2019 r. (z możliwością dodawania wielu pozycji)

Formularz obowiązuje od 29.06.2019 r.
Świadectwo pracy jest dokumentem wydawanym pracownikowi przez pracodawcę w związku z wygaśnięciem, lub rozwiązaniem stosunku pracy. Zawiera podstawowe informacje dotyczące stosunku pracy, który ustał, np. okres wykonywanej pracy, rodzaj wykonywanej pracy, zajmowane przez pracownika stanowiska w trakcie zatrudnienia, sposób ustania stosunku pracy. W świadectwie pracy znajduje się także informacja, z jakich urlopów korzystał pracownik w trakcie zatrudnienia oraz stan ich wykorzystania. Na dokumencie tym mogą być wymienione okresy nieskładkowe oraz dni, za które pracownik nie zachował prawa do wynagrodzenia, a także informacja o zajęciu wynagrodzenia za pracę.
 

Pracodawca wydaje świadectwo pracy bezpośrednio pracownikowi albo osobie upoważnionej przez pracownika. Upoważnienie może być dostarczone pracodawcy w postaci papierowej lub elektronicznej.

W razie wygaśnięcia stosunku pracy z powodu śmierci pracownika, pracodawca sporządza świadectwo pracy i włącza je do akt osobowych zmarłego pracownika. Na wniosek małżonka lub innej osoby uprawnionej do ubiegania się o rentę rodzinną w myśl przepisów o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, a w razie braku takich osób − innej osoby będącej spadkobiercą tego pracownika, złożony w postaci papierowej lub elektronicznej, pracodawca wydaje świadectwo pracy w ciągu 7 dni od dnia złożenia wniosku.

Formularz obowiązuje od 29.06.2019 r.
Świadectwo pracy jest dokumentem wydawanym pracownikowi przez pracodawcę w związku z wygaśnięciem, lub rozwiązaniem stosunku pracy. Zawiera podstawowe informacje dotyczące stosunku pracy, który ustał, np. okres wykonywanej pracy, rodzaj wykonywanej pracy, zajmowane przez pracownika stanowiska w trakcie zatrudnienia, sposób ustania stosunku pracy. W świadectwie pracy znajduje się także informacja, z jakich urlopów korzystał pracownik w trakcie zatrudnienia oraz stan ich wykorzystania. Na dokumencie tym mogą być wymienione okresy nieskładkowe oraz dni, za które pracownik nie zachował prawa do wynagrodzenia, a także informacja o zajęciu wynagrodzenia za pracę.
 

Pracodawca wydaje świadectwo pracy bezpośrednio pracownikowi albo osobie upoważnionej przez pracownika. Upoważnienie może być dostarczone pracodawcy w postaci papierowej lub elektronicznej.

W razie wygaśnięcia stosunku pracy z powodu śmierci pracownika, pracodawca sporządza świadectwo pracy i włącza je do akt osobowych zmarłego pracownika. Na wniosek małżonka lub innej osoby uprawnionej do ubiegania się o rentę rodzinną w myśl przepisów o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, a w razie braku takich osób − innej osoby będącej spadkobiercą tego pracownika, złożony w postaci papierowej lub elektronicznej, pracodawca wydaje świadectwo pracy w ciągu 7 dni od dnia złożenia wniosku.

 

 


Wersja obowiązująca od 29.06.2019 r.

Formularz obowiązuje od 29.06.2019 r.
Świadectwo pracy jest dokumentem wydawanym pracownikowi przez pracodawcę w związku z wygaśnięciem, lub rozwiązaniem stosunku pracy. Zawiera podstawowe informacje dotyczące stosunku pracy, który ustał, np. okres wykonywanej pracy, rodzaj wykonywanej pracy, zajmowane przez pracownika stanowiska w trakcie zatrudnienia, sposób ustania stosunku pracy. W świadectwie pracy znajduje się także informacja, z jakich urlopów korzystał pracownik w trakcie zatrudnienia oraz stan ich wykorzystania. Na dokumencie tym mogą być wymienione okresy nieskładkowe oraz dni, za które pracownik nie zachował prawa do wynagrodzenia, a także informacja o zajęciu wynagrodzenia za pracę.
 

Pracodawca wydaje świadectwo pracy bezpośrednio pracownikowi albo osobie upoważnionej przez pracownika. Upoważnienie może być dostarczone pracodawcy w postaci papierowej lub elektronicznej.

W razie wygaśnięcia stosunku pracy z powodu śmierci pracownika, pracodawca sporządza świadectwo pracy i włącza je do akt osobowych zmarłego pracownika. Na wniosek małżonka lub innej osoby uprawnionej do ubiegania się o rentę rodzinną w myśl przepisów o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, a w razie braku takich osób − innej osoby będącej spadkobiercą tego pracownika, złożony w postaci papierowej lub elektronicznej, pracodawca wydaje świadectwo pracy w ciągu 7 dni od dnia złożenia wniosku.

Formularz obowiązuje od 29.06.2019 r.
Świadectwo pracy jest dokumentem wydawanym pracownikowi przez pracodawcę w związku z wygaśnięciem, lub rozwiązaniem stosunku pracy. Zawiera podstawowe informacje dotyczące stosunku pracy, który ustał, np. okres wykonywanej pracy, rodzaj wykonywanej pracy, zajmowane przez pracownika stanowiska w trakcie zatrudnienia, sposób ustania stosunku pracy. W świadectwie pracy znajduje się także informacja, z jakich urlopów korzystał pracownik w trakcie zatrudnienia oraz stan ich wykorzystania. Na dokumencie tym mogą być wymienione okresy nieskładkowe oraz dni, za które pracownik nie zachował prawa do wynagrodzenia, a także informacja o zajęciu wynagrodzenia za pracę.
 

Pracodawca wydaje świadectwo pracy bezpośrednio pracownikowi albo osobie upoważnionej przez pracownika. Upoważnienie może być dostarczone pracodawcy w postaci papierowej lub elektronicznej.

W razie wygaśnięcia stosunku pracy z powodu śmierci pracownika, pracodawca sporządza świadectwo pracy i włącza je do akt osobowych zmarłego pracownika. Na wniosek małżonka lub innej osoby uprawnionej do ubiegania się o rentę rodzinną w myśl przepisów o emeryturach i rentach z Funduszu Ubezpieczeń Społecznych, a w razie braku takich osób − innej osoby będącej spadkobiercą tego pracownika, złożony w postaci papierowej lub elektronicznej, pracodawca wydaje świadectwo pracy w ciągu 7 dni od dnia złożenia wniosku.

 

 


Wersja obowiązujaca od 29.06.2019 r.

 

 


Pobierz

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00