Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
comment

Porada

Porada aktualna na dzień 01-07-2024
TEMATY:
Porada aktualna na dzień 01-07-2024
TEMATY:
Data publikacji: 2024-07-01

Czy zmiana wymiaru zajęć skutkuje koniecznością napisania nowej informacji o warunkach zatrudnienia

PROBLEM

Nauczycielowi jednostki feryjnej /szkoły/ zmieniliśmy etat, w związku z czym również wynagrodzenie, co zostało dokładnie ujęte w aneksie do umowy (porozumieniu zmieniającym). Czy mimo to, że wszystkie informacje zostały w nim zawarte, należy jeszcze napisać dodatkowo informację o warunkach zatrudnienia zgodnie z art. 29 § 3 Kodeksu pracy? Zaznaczam, że wymiar urlopu oraz inne warunki umowy nie uległy zmianie.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00