Wyszukaj po identyfikatorze keyboard_arrow_down
Wyszukiwanie po identyfikatorze Zamknij close
ZAMKNIJ close
account_circle Jesteś zalogowany jako:
ZAMKNIJ close
Powiadomienia
keyboard_arrow_up keyboard_arrow_down znajdź
removeA addA insert_drive_fileWEksportuj printDrukuj assignment add Do schowka
today

Aktualność

Data publikacji: 2020-11-19
Data publikacji: 2020-11-19

Lepiej nie załączać zakresu obowiązków do umów o pracę pracowników samorządowych

Z praktycznego punktu widzenia nie jest zalecane załączenie zakresu obowiązków do umowy o pracę – oceniła radca prawny, członek Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Toruniu Joanna Zadłużna. Jej zdaniem nie jest również dobrym rozwiązaniem tworzenie zamkniętego katalogu zadań pracownika.

W ekspertyzie sporządzonej dla Narodowego Instytutu Samorządu Terytorialnego ekspertka zauważyła, że planując pracę pracownika samorządowego, generalnie powinno powierzać się mu do wykonania zadania zgodne z rodzajem umówionej pracy.

close POTRZEBUJESZ POMOCY?
Konsultanci pracują od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 17:00